رئیس جمهور هر چه سریعتر وزیر کار را به مجلس معرفی کند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به چالش‌هایی که در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد انتظار می‌رود رئیس جمهور هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی این وزارتخانه را به مجلس معرفی کند.

به گزارش سادس، کیومرث سرمدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزرای اقتصاد و نفت بیان کرد: در بند «و» تبصره ۱۷ قانون بودجه و تسریع در اجرای طرح تامین برق چاه‌های کشاورزی تاکید شده و بانک مرکزی باید تسهیلات تکلیفی را از طریق بانک‌های عامل هر چه سریعتر ارائه دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: عدم محاسبه سنوات جبهه و جنگ رزمندگان پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ بی توجهی به این قشر است؛ چرا که عملیات‌های مرصاد و کلیه عملیات‌های شمال غرب کشور قالبا پس از پذیرش این قطعنامه بوده است و باید سابقه رزمندگان محاسبه شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: از رئیس جمهور انتظار می‌رود هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی کار را به مجلس معرفی کند؛ چرا که این وزارتخانه یکی از وزارتخانه‌های پرچالش است. بحث اشتغال، رفاه اجتماعی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی که از وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور بود به این وزارتخانه باز می‌گردد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *