مجمع فوق‌العاده فدراسیون گلف لغو شد/ تعیین سرپرست از سوی وزارت ورزش؟

مجمع فوق‌العاده فدراسیون گلف لغو شد/ تعیین سرپرست از سوی وزارت ورزش؟

در شرایطی که به درخواست اعضای مجمع فدراسیون گلف، مجمع فوق‌العاده این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش قرار بود دوم آبان ماه سال جاری برگزار می شود اما بر اساس نامه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، این مجمع لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

به گزارش سادس، بر اساس موافقت معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان قرار بود مجمع فوق العاده فدراسیون گلف با دستورجلسه تایید کرسی‌های بین‌المللی از سوی مجمع این فدراسیون مطابق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و تصویب برخی آیین نامه ها و درخواست تاسیس شرکت برای فدراسیون به منظور افزایش منابع مالی برگزار شود. همچنین قرار بود به منظور برگزاری انتخابات فدراسیون گلف تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی برای این فدراسیون، سرپرست تعیین شود.

نکته قابل تامل اینکه محمد پولادگر، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نامه ای به فدراسیون گلف اعلام کرده است که مجمع فوق‌العاده این فدراسیون در تاریخ ۲ آبان لغو و به تاریخ دیگری موکول می شود.

حال با توجه به اتمام دوره ریاست حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف، به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان قصد دارد بدون برگزاری مجمع فدراسیون گلف برای این فدراسیون سرپرست تعیین کند.

گفتنی است ۴ نامزد برای انتخابات فدراسیون گلف ثبت نام کرده‌اند که صلاحیت آن‌ها در کمیسیون تطبیق صلاحیت وزارت ورزش و جوانان بررسی می‌شود و در صورت تایید، امکان حضور در انتخابات را خواهند داشت. آقایان عزیزی، غریبلو، ‌غلامزاده و خانم الهام اکبری، ۴ نامزد ثبت نامی انتخابات فدراسیون گلف هستند.

قرار است تاریخ مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *