"علی زنگانه" رئیس هیئت تنیس گلستان شد

"علی زنگانه" رئیس هیئت تنیس گلستان شد

سادس/گلستان لحظاتی پیش مجمع انتخابات هیئت تنیس گلستان برگزار شد و “علی زنگانه” با رای اعضا به عنوان رئیس جدید این هیئت در استان انتخاب شد.

قاسمعلی برزمینی، مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در آیین برگزاری مجمع انتخابات هیئت تنیس این استان که با حضور “داوود عزیزی” رئیس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران، در سالن اجلاس معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: “علی زنگانه و محمدمهدی صالحی یانه‌سری” به عنوان دو کاندیدا جهت کسب مسئولیت ریاست این هیئت ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه پس از آغاز جلسه مجمع، هر دو کاندیدا در یک بازه زمانی مشخص و کوتاه، برنامه‌ها، طرح‌ها و ایده‌های خود را برای حاضران بیان کردند، ادامه داد: در این انتخابات روسای هیئت های شهرستان های استان گلستان، روسای هیئت‌های ورزش کارگری، دانش آموزی و دانشجویی و نمایندگان باشگاه‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران و بسیج ورزشکاران آرای خود را اخذ کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه پس از شمارش آرا “علی زنگانه” با ۱۵ رای به سمت ریاست هیئت تنیس استان گلستان انتخاب شد، افزود: در این انتخابات ۲۶ رای اخذ شد که محمدمهدی صالحی یانه‌سری” ۱۰ رای را به دست آورد و یک رای هم باطل شد.

وی با تاکید بر اینکه فرد منتخب برای یک دوره چهار ساله ریاست این هیئت را عهده‌دار خواهد بود، خاطر نشان کرد: اعضای مجمع “رابعه ضیایی” را به عنوان نایب رئیس، “داود عامریان” را به عنوان خزانه‌دار، “فرهاد اهرزاد” را به عنوان کارشناس خبره و “علی شیخ‌فندرسکی و فاطمه برخوردار” را به عنوان اعضای هییت رئیسه انتخاب کردند.

وی با  اشاره به اینکه “معصومه علیزاده” به عنوان بازرس مجمع انتخاب شد، تصریح کرد: اتفاقات خوبی در ورزش تنیس استان گلستان رخ داده است که باید این روند رو به رشد تداوم داشته باشد.

به گزارش سادس، مجمع انتخابات هیئت تنیس استان گلستان ۲۷ عضو دارد که رئیس هیئت گنبد کاووس در این جلسه غایب بود و مجمع با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *