برابری مارکو رویس با یک رکورد تاریخی در بوندسلیگا

برابری مارکو رویس با یک رکورد تاریخی در بوندسلیگا

کاپیتان بوروسیا دورتموند بعد از گلزنی در دیدار برابر هوفنهایم یک رکورد را در تاریخ رقابت های بوندسلیگا تکرار کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت ۱، هفته پنجم رقابت‌های بوندسلیگا با انجام یک بازی آغاز شد. در این دیدار بوروسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی خود از هوفنهایم پذیرایی کرد و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. تک گل دورتموند را در این بازی مارکو رویس در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند.

مارکو رویس با گلی که در این بازی به ثمر رساند، رکورد خاصی را که مانفرد بورگسمولر اسطوره دورتموند به ثبت رسانده بود تکرار کرد. این برای چهل و پنجمین بازی است که رویس موفق به زدن گل نخست برای تیمش می شود.

در تاریخ رقابت های بوندسلیگا تنها بورگسمولر توانسته بود که در ۴۵ بازی گل نخست را برای تیمش به ثمر برساند که کاپیتان دورتموند توانست این رکورد را تکرار کند و اکنون برای ثبت یک رکورد تاریخ در رقابت های بوندسلیگا تنها به زدن گل نخست باری تیمش در یک بازی دیگر نیاز دارد.

مارکو رویس در بین هواداران بوروسیا دورتموند از محبوبیت بالایی برخوردار است و نماد وفاداری این باشگاه است. او در سال های اخیر بارها با پیشنهاد تیم های بزرگ مواجه شد اما هرگز حاضر به جدایی از زنبورها نشد.

بوروسیا دورتموند با پیروزی که برابر هوفنهایم به دست آورد ۱۲ امتیازی شد و موقتا جای بایرن مونیخ را در صدر جدول رده‌بندی گرفت.

بایرن با ۱۰ امتیاز در رده دوم جای دارد و در صورت پیروزی در بازی امروز به صدر بازخواهد گشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *