ساکت: باید به دنبال موفقیت در جام جهانی باشیم

ساکت: باید به دنبال موفقیت در جام جهانی باشیم
عکس آرشیوی است.

عضو جدید هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید کاری به حواشی شب گذشته ندارد و آینده مهم است.

به گزارش سادس، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از این که موفق شد به عنوان نماینده باشگاه‌ها وارد هیات رییسه فدراسیون فوتبال شود، اظهار کرد: انتخابات تحت نظر کمیته برگزاری و سازمان‌های نظارتی برگزار شد و برآیند دیگاه اعضای مجمع بود. کسانی که تا امروز تلاش و کردند و زحمت کشیدند، قابل تقدیر هستند و کسانی که امروز هستند باید با یک‌پارچگی و هم‌بستگی به دنبال موفقیت فوتبال و به خصوص موفقیت در جام جهانی باشند.

وی ادامه داد: البته که باید نگاه ویژه‌ای به فوتبال و فوتسال بانوان شود که در فوتسال بانوان تا سال ۲۰۲۶ هیچ رویدادی وجود ندارد و از طریق AFC باید پیگری شود و ما هم به عنوان نماینده باشگاه‌ها بتوانیم دیدگاه باشگاه‌ها را در هیات ریسه داشته باشیم و همانطور که قبل هم به عنوان رییس هیات در فدراسیون بودم و دیدگاه آن‌ها را منتقل می‌کردم، اکنون باشگاه‌دار هم هستم و دغدغه مربیان و بازیکنان را به هیات رییسه انتقال دهم.

ساکت در خصوص این که ماجدی گفته زیر قرارداد هیچ مربی دیگری را امضا نخواهد کرد، عنوان کرد: اجازه دهید که این مسائل در زمان خودش حل شود. خانواده فوتبال همیشه با هم صمیمی هستند و من هم کنار گرشاسبی نشسته بودم.

او در پایان درباره حواشی شب گذشته گفت: آن چه گذشته، گذشته است و کاری به آن‌ها ندارم و ما باید به آینده نگاه کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *