نیکزاد: سرکشی از حوزه های انتخابیه به منزله تعطیلی مجلس نیست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این که گفته می‌شود مجلس در ایام سرکشی به حوزه های انتخابیه تعطیل است غلط بوده چرا که نمایندگان در این ایام از نماز صبح تا ۱۲ شب در حال سرکشی به قسمت های مختلف حوزه های انتخابیه هستند.

به گزارش سادس، سید ناصر موسوی لارگانی، در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس بیان کرد: مجلس در روز گذشته در دو نوبت جلسه برگزار کرده تا طرح بانکداری جمهوری اسلامی به نتیجه برسد. اکنون برخی از مفاد این طرح به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده است. مجلس دو هفته آینده تعطیل است و مجددا دو روز جلسه دارد و یک هفته تعطیل می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی، باید زودتر جلسه تشکیل می‌داد و مواد ارجاعی را به صحن مجلس می‌آورد  و مجلس نیز فردا جلسه برگزار می‌کرد. اکنون زحمات مجلس در دو هفته گذشته که در دو شیفت جلسه برگزار کردند بیهوده می‌شود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد:‌ این که گفته می‌شود مجلس تعطیل است اصطلاح غلطی است . همکاران ما که به حوزه انتخابیه می‌روند به این نظرند که اتفاقا در مجلس بودن استراحت است. چرا که در حوزه های انتخابیه از نماز صبح تا ۱۲ شب نمایندگان به مناطق مختلف حوزه انتخابیه سرکشی می‌کنند. بنده نیز معتقدم این درست است که مجلس ۳ هفته به کار قانون گذاری و نظارت بپردازد و حتما یک هفته در بین مردم حضور یابد و آثار قانون گذاری و نظارت خود را بسنجد و دغدغه های مردم را نیز درک کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *