ساسا: برابر ایران ۴۰ دقیقه جنگیدیم

مربی تیم ملی بسکتبال ژاپن گفت: مهم بود که ۴۰ دقیقه برابر تیم ایران بجنگیم و این کار را به خوبی انجام دادیم.

به گزارش سادس، «نوریو ساسا» مربی تیم ملی ژاپن که در غیاب «هواس» سرمربی آمریکایی ژاپن هدایت بازیکنان این تیم را برایر ایران بر عهده داشت، پس از باخت در بازی امشب توضیح داد: ما همه و یا اکثر بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران از جمله حدادی، یخچالی، کاظمی و جمشیدی را می‌شناختیم و برای متوقف کردن آن‌ها برنامه‌هایی داشتیم که تا حدودی نیز در انجام آن‌ها موفق ظاهر شدیم.

او ادامه داد: البته با همه این برنامه‌ها نمی‌شود بازیکنان بزرگی چون ملی‌پوشان ایران را که توانایی بالایی دارند کاملا متوقف کرد. با استفاده از بازیکنان جوان خود شوت‌های سه امتیازی خوبی را هم وارد سید ایران کردیم. نتیجه را واگذار کردیم اما برای ما خیلی مهم بود که در طول همه ۴۰ دقیقه بجنگیم. 

مربی تیم‌ ملی ژاپن درباره غیبت «هواس» آمریکایی در تهران نیز گفت: هیچ نکته منفی در کار نبود و ما با هم روابط خوبی داریم. مرتب با یکدیگر در تماس هستیم. ایشان کارهای شخصی داشتند و نمی‌شود همیشه با ما باشند.

او در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنانش با وجود اشتباهات زیاد اصرار به استفاده از شوت‌های ۳ امتیازی داشتند؟ اظهار کرد: ما در طول این بازی نتیجه خوبی از شوت‌های سه امتیازی کسب کردیم، اما بعضی اوقات خیلی سخت است که نقشه را عوض کنیم. اگر سرمربی تیم در کنار ما بود شاید می‌توانست تیم را تغییر دهد. ضمن اینکه کار برای نفوذ ما در این بازی سخت بود چون بازیکنانی مانند حدادی و ارسلان زیر سبد ایران بودند.

یودای بابا، ستاره و ملی پوش بسکتبال ژاپن نیز درباره این بازی توضیح داد: متاسفانه نتوانستیم به برد برسیم ولس خوب کار کردیم. این بازی را بررسی می‌کنیم و برای دیدارهای بعدی آماده می‌شویم. نکته مهم در این دیدار برای ما ۴۰ دقیقه تلاش همه بازیکنان بود. 
 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *