حدادی: ژاپنی‌ها انگار از من بلندتر بودند!/ برابر استرالیا شانسی نداریم

حدادی: ژاپنی‌ها انگار از من بلندتر بودند!/ برابر استرالیا شانسی نداریم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: دفاع بازیکنان ژاپن در بازی امشب به گونه‌ای بود که انگار از من بلندتر بودند. 

به گزارش سادس، حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران، پس از پیروزی برابر ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ اظهار کرد: با توجه به دو باخت بد مقابل قزاقستان در پنجره‌های دوم و سوم، در این بازی نیاز زیادی به پیروزی مقابل ژاپن داشتیم که خوشبختانه بازیکنان ما تا آخر جنگیدند و این برد مهم کسب شد.

سنتر تیم‌ ملی ایران ادامه داد: همانطور که در بازی مشاهده شد، در این دیدار شاهد تلاش بسیار زیادی از سوی بازیکنان تیم ژاپن بودیم که کار را سخت می‌کرد. بازیکنان ژاپن طوری من را دفاع می‌کردند که انگار از من بلندتر هستند! بازی سختی بود ولی توانستیم به خوبی مهاجمان پرسرعت حریف را دفاع کنیم که نتیجه را به سود ما رقم زد.

حدادی درباره احتمال غیبت خود برای پنجره پنجم نیز گفت: پس از توافقات صورت گرفته فصل آینده را هم همانند فصول قبل برای تیم سیچوان در لیگ چین بازی خواهم کرد. با این حال به مسئولان تیم چینی گفته‌ام که تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی نیاز زیادی به حضور من دارد و به همین خاطر تا جایی که بتوانم در خدمت تیم ملی خواهم بود. 

او درباره بازی بعد تیم ملی مقابل استرالیا نیز گفت: از نظر من شانس کمی مقابل تیم استرالیا داریم و اصلا تا حدودی شانسی نداریم. بسکتبال ایران و آسیا خیلی از بسکتبال استرالیا عقب‌تر هستند و بعید می‌دانم که در بازی پیش رو بتوانیم استرالیا را شکست دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *