مهاجری: برابر پیکان تنبیه شدیم/ بازیکنانم از نظر ذهنی آماده نبودند

مهاجری: برابر پیکان تنبیه شدیم/ بازیکنانم از نظر ذهنی آماده نبودند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید بازیکنانش از نظر ذهنی آماده بازی سخت با پیکان نبودند. 

به گزارش سادس، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با پیکان که با شکست ۲ بر یک تیمش همراه بود، اظهار کرد: به نظر من نیمه اول خوب نبودیم و باید به دنبال دلیل آن باشیم. البته با وجود چنین شرایطی توانستیم با تساوی به رختکن برویم. در رختکن با بازیکنانم صحبت کردم و تغییر سیستم دادیم و به نظرم بهتر شدیم. اما متأسفانه روی یک غفلت و اشتباه و در واقع روی نکته‌ای که بارها به بازیکنانم گوشزد کرده بودم، روی ضربه ایستگاهی که نقطه قوت پیکان بود، گل خوردیم.

وی ادامه داد: ما غافلگیر شدیم و گل دریافت کردیم و به همین دلیل تغییر سیستم دادیم تا صاحب موقعیت شویم اما باز هم روی غافلگیری گل دوم را دریافت کردیم. نمی‌خواهم بگویم این باخت لازم بود ولی ما پیش بینی چنین بازی سختی را داشتیم و به نظرم بازیکنانم از نظر ذهنی آمادگی این بازی سخت را نداشتند و این مشکل ما در این بازی بود. به هر حال باید بیشتر تلاش کنیم زیرا به این راحتی امتیاز از دست دادن برایمان سخت است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما نباید در خانه مقابل هر تیمی غافلگیر شویم و باید فوتبالمان را با قدرت جلو ببریم. ما بضاعت محدودی داری ولی می‌دانیم از بازی‌ها چه می‌خواهیم. راه بسیاری باقی مانده است و نیاز به هماهنگی بیشتری داریم. شاید این باخت تلنگر خوبی برای مجموعه نفت باشد تا بدانیم اگر جایی کوتاهی کنیم تنبیه می‌شویم و امشب هم تنبیه شدیم. ما می‌توانستیم حداقل نبازیم. شکست حال خوبی به انسان نمی‌دهد و ما از این شکست ناراحت هستیم اما تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده روند بهتری را در پیش بگیریم و تیم بهتری شویم. 

وی تأکید کرد: انتظارات از تیم ما باید معقول باشد و نباید بار اضافه روی دوش تیم بگذاریم. خیلی از دوستان می‌گویند چرا تیم نفت در اهواز تمرین می‌کند و باید بگویم برای من هم سخت است زیرا تیمم در مسجدسلیمان بازی می‌کند. اگر یک زمین تمرین در مسجدسلیمان به من بدهید، تیمم در این شهر تمرین خواهد کرد. به هر حال ما در همین ورزشگاه نمی‌توانیم هم تمرین و هم بازی کنیم زیرا زمین چمن آسیب می‌بیند. این زمین اعتبار و آبرویمان است و باید آن را نگه داریم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *