یخچالی: مجبور به جدایی از تیم ملی هستم

یخچالی: مجبور به جدایی از تیم ملی هستم

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: بوندسلیگا شروع شده و مجبور هستم به هم تیمی‌های خودم در آلمان بپیوندم.

به گزارش سادس، بهنام یخچالی پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، در جمع خبرنگاران گفت: ژاپن تیم خوبی است و با سرعت بالا بسکتبال بازی می‌کند. در حمله و دفاع سریع هستند اما خوشبختانه توانستیم آن‌ها را شکست دهیم.

او ادامه داد: متاسفانه با توجه به دو باخت تیم ملی مقابل قزاقستان در پنجره‌های دوم و سوم، شرایط برای صعود ما به جام‌جهانی کمی سخت شده است و بردن این بازی اهمیت زیادی داشت تا مسیر صعود را کمی بهبود ببخشیم. با همه توان بازی کردیم و اصلا این تیم ژاپن را دست کم نگرفتیم.

لژیونر بسکتبال ایران افزود: تصمیم داشتیم ژاپن را زیر ۷۰ امتیاز کنترل کنیم که خوشبختانه به این هدف رسیدم. بازی‌های تدارکاتی هم به تیم کمک کرد تا بهتر نتیحه بگیریم. الان شرایط برای صعود کمی بهتر شده است، اما هنوز به پیروزی در بازی‌های آینده نیاز داریم.

او درباره جدایی‌اش از تیم ملی نیز گفت: بازی‌های باشگاهی آلمان شروع شده و بنده ناچار هستم تا به هم تیمی‌هایم بپیوندم. از تیم جدا می‌شوم و در پنجره پنجم با تیم خواهم بود.

ستاره تیم ملی ایران درباره بازی با استرالیا نیز گفت: بازی سختی است و امیدوارم. بازیکنان تیم بهترین عملکرد خود را ارائه کنند. سطح بسکتبال استرالیا با آسیا متفاوت است و نباید انتظارات از تیم زیاد باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *