پولادگر: تنیس روی میز مدال المپیک کم دارد

پولادگر: تنیس روی میز مدال المپیک کم دارد

مجمع سالیانه تنیس روی میز در حالی برگزار شد که نماینده کمیته ملی المپیک غیبت داشت.

به گزارش سادس، مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز برای سال ۱۴۰۰ در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. مجمع قرار بود ساعت ۱۰ آغاز شود که با نیم ساعت تاخیر شروع به کار کرد. محمد پولادگر نماینده وزارت ورزش در مجمع بود اما کمیته ملی المپیک نماینده‌ای نداشت. با وجود اینکه قارداشی رییس فدراسیون با صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک تماس گرفت تا نماینده ای به مجمع ارسال کند اما نماینده‌ای حضور نداشت. سیما لیموچی نبر نماینده کمیته ملی پارالمپیک بود. 

مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در ابتدا گزارشی از عملکرد فدراسیون به مجمع ارائه کرد. گزارش حسابرس مستقل نیز به مجمع ارائه شد. مشاور حسابرسی امور مجامع اعلام کرد که باید صورت های مالیاتی هم لحاظ شود و پولادگر هم اعلام کرد اگر بدهی مالیاتی ندارید، حتما باید لحاظ شود. 

همچنین اعلام شد که ۵۰ میلیارد ریال بودجه مصوبه وزارت ورزش بوده که فدراسیون ۸۴ درصد آن را دریافت کرده است. بودجه مصوب وزارت ورزش ۱۰ میلیارد ریال بوده که فدراسیون ۱۳ میلیارد ریال دریافت کرده است. 

بازرس فدراسیون اعلام کرد که مورد یا شکایتی در سال ۱۴۰۰ در مورد فدراسیون نبود.

پولادگر تذکری هم به بازرس فدراسیون داد مبنی براینکه در گزارش خود باید نکته سنج باشد و باید در گزارش خود اعلام می کرد که رییس فدراسیون و خزانه دار باید مکلف شوند که صورت های مالی استان ها را نیز در گزارش های خود لحاظ کنند.

آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز اعلام کرد که مجامع استانی هم باید برگزار شود و باید به این مسئله بیشتر توجه کند.

در حالی که شش ماه از سال گذشته است، تقویم ورزشی سال ۱۴۰۱ به تصویب مجمع رسید که البته دوره های آموزشی لحاظ نشده بود و مورد انتقاد پولاگر قرار گرفت. 

آیین نامه کمیسیون ورزشکاران و داوران ایراداتی داشت که مجمع به هیات رییسه اختیار داد که اصلاحات را انجام دهد و تنها کلیات آیین نامه ها تصویب شد. 

پولادگر: تنیس روی میز مدال المپیک را کم دارد

پولادگر در مجمع سالیانه فذراسیون تنیس روی میز بیان کرد: خدا را شاکریم تنیس روی میز که رشته پر طرفدار و جذابی است، راه افتاده است. علاقه مندی به تنیس روی میز زیاد است و امتیاز فوق العاده ای برای آن محسوب می شود. کرسی های خوبی از جمله دبیرکلی آسیا گرفته شده است. البته نمی توان توقع داشت نگاه خاصی به ایران داشته باشد چون از لحاظ بین المللی درست نیست اما می تواند در زمینه توسعه کمک کند. 

او ادامه داد: در رده پایه تنیس روی میز نتایج خوبی کسب شده است. قطع به یقین تنیس روی میز مورد حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک است. در کلکسیون مدال المپیک کم ندارد و امیدوارم در المپیک پیش رو کسب شود. البته نمی‌دانم توقع بی جایی است یا نه. قارداشی پاسخ داد کار بسیار مشکلی است. کسب مدال بازی های آسیایی بعد از ۵۰ سال توسط نوشاد عالمیان هم امیدوار کننده است و هم توقع ما را بیشتر می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *