تردد روان در جاده‌ها بجز ۴ محور/ جاده «امام‌زاده داوود» همچنان بسته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی محورهای کشور از ترافیک نیمه‌سنگین در چهار محور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با سادس با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال در محدوده‌های میدانک، نساء و سه‌راهی دیزین وجود دارد.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نیمه‌سنگین است. این وضعیت ترافیکی در در آزادراه قم – تهران محدوده بهشت زهرا و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس مشاهده می‌شود.

شیرانی درباره انسداد محورهای کشور گفت: تنها محور مسدود شریانی  محور ریگان – ایرانشهر است. همچنین تنها محور لاسم-ارجمند دارای انسداد فصلی است.

وی با اشاره به تداوم انسداد محور امام‌زاده داوود گفت: محورهای غیرشریانی تهران – امامزاده داوود و جوزم – دهج همچنان مسدود هستند.

شیرانی در تشریح وضعیت جوی جاده‌ها اضافه کرد: مداخله جوی خاصی در محورهای مواصلاتی کشور دیده نمی‌شود و تردد روان و بدون مشکل خاصی برقرار است.

همچنین شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *