مسیر هموار استقلال در ۵ هفته اول لیگ/ هافبک طراح، نقطه ضعف چند ساله آبی‌ها!

مسیر هموار استقلال در ۵ هفته اول لیگ/ هافبک طراح، نقطه ضعف چند ساله آبی‌ها!

بازیکن پیشین استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت در ۵ هفته اول رقابت‌های لیگ برتر مسیر همواری را در پیش دارد.

افشین حاجی‌پور، هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سادس، درباره قرعه‌کشی فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و تقابل آبی‌های پایتخت مقابل سپاهان در بازی افتتاحیه گفت: استقلال برای شروع بازی، قرعه خوبی به نامش افتاده است. مهم‌ترین این بازی‌ها، تقابل با سپاهان است که نفرات جدیدی جذب کرده است و کادر فنی این تیم هم عوض شده است. این تغییرات برای استقلال یک حسن به حساب می‌آید و آبی‌ها می‌توانند این بازی را در تهران برگزار کنند. مس کرمان و ملوان هم تازه به لیگ برتر آمده‌اند اما نیاز به زمان دارند تا بخواهند خودشان را با لیگ برتر موفق دهند. نفت مسجد سلیمان هم مشکلات خودش را دارد و استقلال به نظر من تا هفته پنجم می‌تواند مسیر خوبی در پیش بگیرد.

او درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال در این فصل توانست ۸۰ درصد نفرات خودش را حفظ کند و نفرات جدیدی را بگیرد  که باعث شود نقاط ضعف به نقاط قوت تبدیل شود. اگر استقلال یک هافبک طراح جذب کند،‌ دیگر نیاز به هیچ بازیکنی نخواهد داشت. هافبک طراح، نقطه ضعف چند فصل اخیر استقلال بوده است و امیدوارم با برطرف شدن این مشکل، این تیم در مسیر قهرمانی قرار بگیرد.

حاجی‌پور درباره عملکرد ریکاردو ساپینتو گفت: آماری که استقلال در فصل پیش بر جای گذاشت، باعث شده هر مربی‌ای که در استقلال باشد، بداند کار سختی در پیش خواهد داشت. استقلال تیمی است که هوادار میلیونی دارد و قطعا ساپینتو روی این مساله تحقیق کرده است. گفته می‌شود سخت‌گیری ساپینتو زیاد بوده است و در فصل بدنسازی، کارهای ویژه‌ای تدارک دیده است و امیدوارم با این وضعیت، شاهد کیفیت خوبی از استقلال در رقابت‌های لیگ برتر باشیم و هماهنگی خوب و آمادگی کاملی از سوی بازیکنان شاهد باشیم.

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌پوشان پایتخت در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر می‌توانند قهرمانی خود را تکرار کنند؟ گفت: استقلال در این فصل، یکی از شانس‌های اول قهرمانی است. با توجه به این که این تیم نفراتش را حفظ کرده است، آبی‌های یکی از مدعیان قهرمانی خواهند بود. کادر فنی هم خوبی برای تیم بسته شده است و قطعا هم هوادار توقعاتی دارد و امیدوارم استقلال در این فصل هم بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *