سرپرست سازمان لیگ: به دنبال لغو تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هستیم

سرپرست سازمان لیگ: به دنبال لغو تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هستیم

محمدرضا کشوری‌فرد می‌گوید که سازمان لیگ در حال رایزنی و تلاش هستند تا کمیته صدور مجوز حرفه‌ای را از تعلیق خارج کنند.

به گزارش سادس، محمدرضا کشوری‌فرد، سرپرست سازمان لیگ در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار کرد: برای فصل پیش رو باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم تا فصل پویایی داشته باشیم. این کار را داریم انجام می‌دهید و امیدواریم با کمک مربیان، بازیکنان و سرپرست‌ها سال بهتری را سپری کنیم.

او درباره جام جهانی فوتبال بیان کرد: امسال سال جام جهانی است و در واقع بازی‌های لیگ برتر را برای تیم ملی برگزار می‌شود و اولویت تیم ملی است. هر چه لیگ پویاتر باشد، شرایط تیم ملی بهتر خواهد بود. آقای مهدی هم جلساتی با سرمربی تیم ملی داشته است و لیگ برتر در اختیار تیم ملی است.

سرپرست سازمان لیگ ادامه داد: هنوز برنامه دقیق را آقای مهدی اعلام نکرده و قرار شده با آقای اسکوچیچ جلساتی داشته باشیم و با او همکاری کنیم که تیم ملی آماده‌تری داشته باشیم.

او درباره جا به جایی پست‌ها در سازمان لیگ گفت: همه جا این تغییرات وجود دارد و چیز خاصی ندارد. آقای محمودزاده هم فعلا فدراسیون است.

کشوری‌فرد در رابطه با بحث کمک داور ویدیویی عنوان کرد: فدراسیون چند سال است دارد پیگیری می‌کند اما متاسفانه مشکلاتی در فدراسیون به وجود آمده است. از خدای‌مان است که VAR وارد شود اما دست سازمان لیگ نیست و فدراسیون باید پیگیری کند. امیدواریم هر کس رییس فدراسیون شد اولویتش را کمک داور ویدیویی بگذارد.

او درباره بحث صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت: ابتدا باید خود کمیته صدور مجوز حرفه‌ای را از تعلیق خارج کند و آقای زارعی هم تمام تلاشش را خواهد کرد. چند جلسه هم با او داشتیم و در حال رایزنی هستیم که این تعلیق برداشته شود. باید امیدوار باشیم چون به امید زنده‌ایم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *