وضعیت ترافیک عصرگاهی پایتخت اعلام شد

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی عصرگاهی در معابر پایتخت را اعلام کرد.

سرهنگ عباس اوتادی در گفت‌وگو با سادس، در تشریح وضعیت ترافیکی عصرگاهی در معابر پایتخت گفت: در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی در محدوده شمالی بزرگراه شهید چمران به سمت غرب و بعد از پل پارک وی تا پل سئول حجم بالای ترافیک گزارش شده است. همچنین در ادامه و مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران از پل مدیریت تا خیابان ملاصدرا نیز ترافیک پرحجمی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید چمران از پل سئول تا ورودی خیابان شهید نوروزی نیز حجم بار بالای ترافیک گزارش شده است، گفت: در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید مدرس از روی پل پارک وی تا دوراهی بزرگراه‌های شهید صدر و شهید مدرس ترافیک سنگین است. در مسیر جنوب به شمال همین اتوبان از ظفر تا دوراهی اتوبان‌های شهید صدر و شهید مدرس نیز وضعیتی مشابه گزارش شده است.

اوتادی در ادامه گفت: در بزرگراه شهید صدر به سمت شرق از دوراهی اتوبان‌های شهید صدر و شهید مدرس تا کامرانیه حجم ترافیک بالاست و در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) نیز از دادمان تا خیابان سازمان آب ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است. 

به گفته کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در بزرگراه شهید سلیمانی به سمت شرق از پل مدرس تا پل سید خندان و در مسیر شرق به غرب این بزرگراه از مصلی امام خمینی(ره) تا ورودی تونل رسالت ترافیک سنگین است. در بزرگراه شهید همت نیز وضعیتی مشابه گزارش شده و شاهد حجم بالای تردد به ویژه در مسیر شرق به غرب این بزرگراه هستیم.

وی اضافه کرد: در مسیر شمال به جنوب اتوبان بسیج از مقطع هجرت تا پل افسریه و همچنین در خیابان شریعتی از پل صدر تا خیابان شهید میرزاپور تردد پرحجم گزارش شده است. است.
اوتادی با بیان اینکه در مقاطعی از بزرگراه شیخ فضل الله نوری و مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی نیز با ترافیک پرحجم روبه رو هستیم، ادامه داد: ا توجه به اجرای عملیات عمرانی در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید کاظمی و در ادامه در مقاطعی از بزرگراه آزادگان شاهد حجم بالای ترافیک هستیم.

به گفته کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ماموران پلیس راهور با استقرار در معابر و شبکه راه‌های داخلی پایتخت نسبت به مدیریت و روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *