افتتاح نمایشگاه "ایده، خانه و فن بازار" در بیرجند

سادس/خراسان جنوبی نمایشگاه ایده، خانه و فن‌بازار با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و استاندار خراسان جنوبی در بیرجند گشایش یافت.

 نمایشگاه “ایده، خانه و فن بازار”، امروز یکشنبه ۱۹ تیر همزمان با عید سعید قربان با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند افتتاح شد.

به گزارش سادس، فرشته اسدزاده، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در این آیین گفت: این نمایشگاه با ۲۰۰ غرفه برپا شده و توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان استان در زمینه صنایع دستی، صنعت، فرآورده‌های تکمیلی کشاورزی و نوآوری‌ها به نمایش درآمده است.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای بانوان خراسان جنوبی فرصتی برای نمایش هویت واقعی بانوان است؛ نمایشگاه برای نشان دادن هویت زنانه بانوان ما بوده است.

وی با بیان اینکه بانوان به عنوان هویت زنانه خود مقتدرانه و توانمند کنار هم قرار گرفتند و این نمایشگاه خوب را برپا کردند، ادامه داد: نمایشگاه فرصت حضور بانوان غیور خراسان جنوبی و زنان الگو در بیانیه گام دوم انقلاب است و بانوان خراسان جنوبی ثابت کردند استعدادهای بسیار خوبی دارند که باید با حمایت‌های مسئولان شکوفا شود.

وی گفت: با برپایی این نمایشگاه می‌توانیم ادعا کنیم در خراسان جنوبی مشاغل خانگی را به سمت مشاغل خانوادگی سوق داده‌ایم و امروز شاهد حضور بانوان هنرمند، دانش‌بنیان، فعال در عرصه کشاورزی و محصولات باغی هستیم.

این نمایشگاه به مدت یک هفته تا ۲۴ تیر ماه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به روی علاقه‌مندان باز است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *