پیام کیه‌لینی برای پوگبا

پیام کیه‌لینی برای پوگبا

اسطوره تیم یوونتوس از ستاره جدید فرانسوی تیم تمجید کرد و او را بازیکنی با تعصب خواند.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت،  پوگبا در سال ۲۰۱۶ با منچستریونایتد قراردادی به ارزش ۸۹ میلیون پوند امضا کرد ولی در این تیم به مشکل خورد اما اکنون می‌خواهد ثابت کند که آنها در عدم تمدید قراردادش مرتکب اشتباه شدند. کار انتقال پوگبا به یوونتوس نهایی شده است و این بازیکن را باید بازیکن یووه در فصل بعد دانست.

جورجیو کیه‌لینی اسطوره باشگاه فاش کرد که انتظارات زیادی از پوگبا دارد. کیه‌لینی که از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۲ با یوونتوس ۹ عنوان قهرمانی در سری آ را کسب کرد، به ESPN گفت: بازگشت پوگبا بسیار مهم خواهد بود. او انگیزه بسیار زیادی دارد تا به همه ما نشان دهد که چه بازیکن فوق العاده ای است. من از او انتظار زیادی دارم. پل بازیکنی متعصب است.

این مدافع ۳۷ ساله که به تازگی به لس آنجلس اف سی رفته و با گرت بیل هم تیمی خواهد شد، افزود: من در ساحل بودم که فهمیدم گرت بیل به تیم ما پیوسته و خیلی خوشحال شدم. او بازیکن بزرگی است ولی تیم نمی تواند به من یا او متکی باشد. تیم برای موفقیت باید گروهی رقابت کند و فوتبال هماهنگ و تیمی را به نمایش بگذارد.

این بازیکن ۳۷ ساله ایتالیایی ۵۶۱ بازی در تمامی رقابت ها برای یوونتوس انجام داد و ۳۶ گل به ثمر رساند و ۲۵ پاس گل داد. او ۱۹ قهرمانی بزرگ را با بیانکونری به دست آورد، از جمله ۹ قهرمانی در لیگ ایتالیا و ۵ بار در کوپا ایتالیا.

همچنین بیل توانست ۵ قهرمانی را با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و سه بار هم قهرمان لالیگا شود تا پرافتخارترین بازیکن بریتانیایی تاریخ رئال مادرید لقب بگیردو حالا راهی آمریکا شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *