دستگیری جاعل مسلح در جنوب تهران/شرور سابقه‌دار زمین‌گیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان لوازم خودرو در خاورشهر، یک شرور سابقه دار و حامل سلاح گرم و یک جاعل کلاهبردار در جریان عملیات‌های شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به ماموریت‌های پلیس شهرستان ری در ۲۴ ساعت گذشته به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره کرد و گفت:‌ طی شبانه‌روز گذشته ماموران فرماندهی انتظامی ویژه شهر ری پرونده‌های متعددی را مورد رسیدگی قرارداده و چندین تن از مجرمان و متهمان را نیز دستگیر کرده‌اند. یکی از این پرونده‌ها مربوط به دستگیری سارقان لوازم و محتویات خودرو در محدوده خاورشهر است. رسیدگی به این پرونده در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در این محدوده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ در جریان آن تیم عملیات کلانتری خاورشهر با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی متوجه شدند که سرقت از سوی دو مردجوان انجام شده است. در ادامه مشخصات سارقان در اختیار ماموران قرارگرفت و آنان شب گذشته سارقان را درحین بازکردن لاستیک یک دستگاه خودروی سواری مشاهده کرد و هر دو متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه با پیگیری انتظامی مخفیگاه سارقان کشف شد، گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام شده و در بازدید از آن بیش از ۱۰ قلم انواع اموال مسروقه شامل لاستیک و باتری خودرو را کشف و ضبط کردند.

دستگیری شرور سابقه‌دار فیروزآباد با سلاح گرم

در ادامه جلیلیان از دستگیری یکی از اشرار سابقه‌دار فیروزآباد خبرداد و گفت: پس از دریافت گزارشی از ارتکاب اقدامات مجرمانه ازسوی یکی اشرار، بررسی‌های پلیسی در این زمینه آغاز شده و صحت اطلاعات به دست آمده تایید شد. در ادامه نیز با انجام هماهنگی‌های قضائی ماموران به مخفیگاه متهم اعزام شده و در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این محل، یک قبضه سلاح گرم به همراه تعدادی فشنگ جنگی را نیز کشف و ضبط کردند.

کشف کلت کمری از جاعل کلاهبردار

 جلیلیان همچنین با اشاره به دستگیری یک جاعل کلاهبردار گفت: در پی اعلام شکایت و تشکیل چند پرونده در خصوص کلاهبرداری از طریق فروش خودرو با سندسازی جعلی، بررسی موضوع در دستورکار تیم عملیات کلانتری شهرری قرار گرفت و ماموران با انجام تحقیقات خود موفق به کشف سرنخ‌هایی در این خصوص شدند. سرانجام روز گذشته ماموران متهم را با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید مشاهده کردند و دستور توقف وی را صادر کردند. متهم اما با استنکاف از دستور پلیس اقدام به فرار کرد که در همین راستا نیز عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و در نهایت پس از دقایقی تعقیب و گریز متهم با اجرای طرح مهار خودرو متوقف و دستگیر شد.

جلیلیان گفت: در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح کلت کمری با دو خشاب و ۴۳ تیر جنگی و تعداد زیادی کارت ملی و مدارک جعلی خودرو نیز کشف و ضبط شد. همچنین در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم خودروها را با جعل اسناد به چند نفر فروخته که تا کنون چهار نفر از شکات شناسایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت که برای تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات‌ها پرونده‌های جداگانه‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *