شبکه ملي براي تمام نيازهاي مردم تقويت شود

حضرت آيت الله مکارم شيرازي، گفت: اگر شبکه ملي تقويت شود و تمام نيازهايي که مردم دارند در آن فضا در اختيار آنان قرار گيرد مي توانيم مشکلاتي که در عرصه فضاي مجازي است را کم کنيم.

به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در ديدار اعضاي برگزاري سومين همايش فضاي مجازي تصريح کرد: متاسفانه شوراي فضاي مجازي چندان دلسوزانه در عرصه فضاي مجازي کار نمي کند و اميدواريم که در اين عرصه کار جدي تري انجام دهند.
وي ابراز داشت: بايد کاري انجام شود که فشارها از سوي علما، حوزه، دانشگاه، مردم و مقام ها بيشتر شود؛ بايد انگيزه لازم براي ورود به اين مسئله ايجاد شود که البته بايد به اين نکته نيز توجه کنيم، چرا اين انگيزه وجود ندارد، بايد ريشه يابي و دلايل آنها را نيز بررسي کرد.
آيت الله مکارم شيرازي همچنين با بيان اين که خوشبختانه روز به روز دغدغه ها نسبت به مشکلات فضاي مجازي بيشتر مي شود، افزود: زماني عده محدودي اين فرياد را برمي آوردند؛ ولي امروز حوزه و دانشگاه و برخي از مسئولان و نهادهاي مختلف نيز به اين مسئله پي برده اند و در ميدان حاضر شده اند.
معظم له ابراز اميدواري کرد که اين حضور مقدمه اي براي حل اين معضل که مهمترين معضل سياسي، اجتماعي، اخلاقي و ديني امروز است، باشد.
اين مرجع تقليد ادامه داد: در عرصه سياسي نيز با کوچکترين مسئله باعث فراگير شدن آن و بهره برداري دشمنان در خارج از کشور مي شوند.
وي گفت: در اين زمينه دو نوع برخورد مي توان داشت؛ نخست اين که برخورد سلبي داشته باشند که دشمنان نتوانند از آن استفاده کنند؛ راه ديگر آن است که بتوانيم جانشين خوبي عرضه و نيروها را متوجه اين فضا کنيم که روي آن فضاي مسموم زوم نکنند.
آيت الله مکارم شيرازي افزود: اگر شبکه ملي تقويت شود و تمام نيازهايي که مردم دارند در آن فضا قرار گيرد و در اختيار مردم باشد مي توانيم مشکلات اين عرصه را کم کنيم.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *