توسعه فرهنگ روستایی، مبنای توسعه کلانشهر تهران

 

دکتر محمدمهدی مظاهری رییس سازمان بین‌المللی اکو در دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان اظهار داشت: توسعه همه‌جانبه کلانشهر تهران بر مبنای توسعه روستاها و عشایر است.

به گزارش سادس محمدمهدی مظاهری رییس سازمان بین‌المللی اکو در بازدید از غرفه‌های شانزده‌گانه استان تهران با بیان این مطلب که توسعه روستاها و عشایر می‌تواند مبنای توسعه در کلانشهرها باشد، خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ روستایی جزئی از برنامه‌های توسعه هر کشور است که به‌منظور دگرگون‌سازی ساختار اجتماعی ـ اقتصادی جامعه روستایی به‌کار می‌رود.

وی در پایان بر اهمیت فرهنگ روستایی و عشایری شهرستان‌های استان تهران در راستای حفظ توسعه پایدار و دستیابی به سلامت شهرنشینان کلانشهرهای بزرگ همچون تهران تأکید کرد.

دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایر سراسر کشور امروز 15 دی‌ماه با حضور مسئولان، کارشناسان و دست‌اندرکاران عرصه توسعه توانمندی‌های روستایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه که با رویکرد تبیین نقش روستاییان و عشایر به‌منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با حضور استان‌های سراسر کشور بر پا شده تا پایان روز شنبه ۱۸ دی‌ماه دایر است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *