آیین‌نامه مقررات اردویی، مشکل رستمی و انوشیروانی را حل می‌کند؟


تمرین تیم ملی وزنه برداری

رییس شورای عالی فنی وزنه برداری گفت: آیین‌نامه مقررات اردویی که ملی‌پوشان باید امضا کنند، برای شخص خاصی نیست و به سرمربی تیم ملی هم گفته‌ایم که باید رستمی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

به گزارش سادس، پس از المپیک ریو  مهمترین مسئله‌ای که پیرامون وزنه‌برداری وجود داشت، حل اختلاف نظر سجاد انوشیروانی و کیانوش رستمی بود. چرا که سرمربی تیم ملی اعلام کرد دیگر در مورد تنها تمرین کردن رستمی کوتاه نمی‌آید. پس از آن همه منتظر عکس العمل فدراسیون بودند که برای پایان دادن به این مسئله چه تصمیمی خواهد گرفت. تنها خبری که به گوش رسید این بود که در شورای عالی فنی  مقرراتی در حال تدوین شدن است که تمام ملی‌پوشان باید آن را به صورت قرارداد امضا و از آن تبعیت کنند. در نهایت نیز فدراسیون اعلام کرد آیین نامه مقررات اردوی تیم های ملی در جلسه شورای عالی بررسی شد و مورد تصویب قرار گرفت. اماجزییات آن را  اعلام نکردند و از همه مهمتر آیا وضع این مقررات می‌تواند به اختلاف نظر بین کیانوش رستمی و سجاد انوشیروانی پایان دهد یا خیر؟

محمد ذهتاب رییش شورای عالی فنی در گفت و گو با سادس در این مورد بیان کرد: این مقررات مربوط به مسائل موجود در اردو است از جمله رفت و آمد، غیبت نداشتن، مرخصی گرفتن و این که تحت نظر سرمربی تیم ملی باشند. در کل مقرراتی است که باید وجود داشته باشد، این مقررات مورد تصویب قرار گرفت و قرار است آن را به اردونشینان بدهند تا امضا کنند.

ذهتاب در پاسخ به این پرسش که این گذاشتن این مقررات می تواند اختلاف نظر رستمی با سرمربی تیم ملی را حل کند، تصریح کرد: سرمربی تیم ملی در جلسه ما حضور داشت و قرار است تا چند روز دیگر لیست المپیکی ها را اعلام کند. من به او گفتم کیانوش رستمی را هم باید دعوت کند و به این کاری نداشته باشد که او می آید یا نه. رییس فدراسیون هم در جلسه بود  و با او صحبت کردیم. او باید مدیریت کند تا این مسئله حل و فصل شود.

او ادامه داد: البته این مقررات هم گذاشته ایم برای شخص خاصی نیست و شامل همه می شود. قسمتی از این مقررات به به مقررات فدراسیون جهانی بر می‌گردد و به گونه‌ای هم تنظیم شده است که کسی نمی‌تواند بگوید مقررات را ندیده امضا کرده است. کسی هم که به هر علتی مقررات را رد کند، درباره‌اش تصمیم گیری می شود.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *