خدمتگزاران مدارس زندگی‌شان را به سختی اداره می‌کنند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه این وزارت‌خانه به وضعیت خدمتگزاران مدارس شد.

به گزارش سادس، محمدرضا دشتی اردکانی در جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به مسئولان اجرایی کشور گفت: متأسفانه در اثر بارندگی و سیل اخیر نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و اموال روستاییان شهرستان اردکان خسارت وارد شده است که از مسئولان اجرایی مربوطه میخواهم که هرچه سریعتر نسبت به جبران خسارات وارده به مردم آسیب دیده اقدامات لازم را بعمل آوردند.

وی همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد من کم به قشر زحمتکش خدمتگزاران در بدنه آموزش و پرورش هستیم؛ خدمتگذاران در مرحله همسان سازی افزایش حقوق نداشتند و متاسفانه در رتبه بندی هم دیده نشدند و همچنین مدرک دیپلم به بالای این افراد نیز در پست خدمتگزاری قابل اعمال نیست. این افراد بعنوان نخستین افرادی که درب مدارس را باز می‌کنند و در پایان روز آخرین فرد از مدرسه خارج می‌شوند و به عنوان امین بچه‌های ما هستند، الان با پایه حقوق بسیار پایین در حال گذران زندگی هستند و زندگی‌شان را به سختی اداره می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *