"باغمزار لطفی" پاتوق بزرگ فرهنگی هنری کشور می‌شود/ استاد لطفی همواره جریان‌ساز بود

سادس/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی و تکمیل باغمزار “محمدرضا لطفی” می تواند به پاتوق بزرگ فرهنگی و هنری در سطح کشور تبدیل شود.

غلامرضا منتظری شامگاه چهارشنبه در هشتمین یادمان کوچه محمدرضا لطفی استاد شهیر موسیقی ایران در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار کرد: برگزاری چنین یادمان‌های مجلسی‌ برای تذکر است، امروز با تفکر و تأمل و مشاهده این جمعیت مشتاق به این مهم دست می یابیم که از استاد لطفی نامی نیکو بر جای مانده است و برای درک بیشتر این هنرمند باید با جدیت تمام ژرف اندیش باشیم.

وی به تواضع و فروتنی استاد لطفی اشاره کرد و گفت: استاد لطفی مانند یک آب راکت نبود، او همواره جریان‌سازی کرد برای همین است که آثارش همچنان باقی مانده و زنده و پویا است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحوم استاد لطفی همواره در حال رویش بود، بیان کرد: آثار موسیقیایی بر جای مانده این هنرمند فقید آهنگ فطرت او بود، در حالی که روح استاد لطفی از قفس دنیا کوچ کرد اما نام و یاد او همواره زنده است.

منتظری با بیان اینکه راه اندازی و تکمیل باغمزار محمدرضا لطفی می تواند به پاتوق بزرگ فرهنگی و هنری در سطح کشور تبدیل شود، یادآور شد: برای تحقق این مهم خودم پیش قدم خواهم شد و مبلغ ۱۰ میلیارد ریال را اهداء می کنم، بنده برای محقق شدن “نشان لطفی” از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *