ورامین نیازمند اردوگاه دانش آموزی است

سادس/تهران نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: آموزش و پرورش باید در راستای خدمت به مردم و تعلیم و تربیت فرزندان مردم حرکت کند ؛ آموزش و پرورش نقش بسزایی در حوزه تعلیم و تربیت دارد.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی ظهر امروز پنجشنبه هشتم اردیبشهت ماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران که در بیت معظم له برگزار شد ، خاطر نشان کرد: خصلت دنیا فریب دهنده است ، هر کس که در این دنیا بی نیاز باشد محسون از گناه است ، مردم در این دنیا آرامش لازم و کافی را ندارند ، نباید خود را فراموش کنیم ، باید در مسیر حق قدم برداریم.

وی ادامه داد: نباید فریب مال دنیا را بخوریم ، نباید فریب پست و مقام را بخوریم ؛ در راستای خدمت به مردم قدم برداریم و رضایت خدا را مد نظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: آموزش و پرورش باید در راستای خدمت به مردم و تعلیم و تربیت فرزندان مردم حرکت کنند ؛ آموزش و پرورش نقش بسزایی در حوزه تعلیم و تربیت دارد.

آیت الله محمودی یادآور شد: دشت ورامین با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در حوزه دانش آموز نیازمند اردوگاه دانش اموزی است ، باید این اردوگاه راه اندازی شود.

امام جمعه شهرستان ورامین بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان پسرانه از مطالبات مردم ورامین است ، ورامین در گذشته مرکز تربیت معلم پسران را داشته ولی متاسفانه تعطیل شده و نباید این منطقه فاقد دانشگاه فرهنگیان پسرانه باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *