راستی: راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، از مردم ایران دعوت کرد که در آخرین جمعه ماه رمضمان در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

جعفر راستی در گفت‌وگو با سادس درباره ضرورت راهپیمایی روز قدس گفت: کارهای زیربنایی روز قدس را امام خمینی(ره) در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز قدس را راه انداخت. امام خمینی (ره) افق آینده را روشن دید و این دستور را صادر کرد که آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس باشد. این حرکت از مرزهای کشور عبور کرد و امروز به یک پویش جهانی بدل شده است.

نماینده مردم شبستر در مجلس یازدهم گفت: فلسطین خط مقدم جهان اسلام است. مردم ولایتمدار ایران متوجهند که امروز فلسطین پیشانی مقاومت در جبهه است. عقب نشینی در حمایت از فلسطین، عقب نشینی از خط مقدم است. اتفاقی که هیچ گاه نخواهد افتاد. خواه ناخواه باید جبهه غزه تا یمن را نگه داریم چرا که این جبهه سرپنجه تمدن اسلامی است.

راستی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سرپنجه استکبار است، گفت: مسئله فلسطین، نقطه مناقشه برانگیز اندیشه اسلامی و انقلابی و رژیم صهیونیستی است. ما امیدوارم که در آینده نه چندان دور از قدس به عنوان نقطه الهام مسلمین استفاده کنیم. من از همه آزادی خواه و آزادی اندیشان دعوت می‌کنم که جمعه به خیابان بیایند تا ان شاءالله به نتیجه برسد.

این عضو کمیسیون کشاروزی مجلس یازدهم درباره پیام‌های راهپیمایی روز قدس برای رژیم صهیونیستی گفت: رسانه‌های جهان بی‌وقفه در حال کار کردن هستند تا مسئله فلسطین را بی‌اهمیت جلوه دهند. وقتی برای دفاع از فلسطین اعلام حضور می‌کنیم، به نوعی همه توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود. ما هنوز پای فرمان امام خمینی(ره) و ارزش‌های دینی و جبهه مقاومت ایستاده‌ایم.

انتهای       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *