ضرورت بهره گيري از بازاريابي اقليمي در شعب موسسه ثامن

 

خبرهای بانکی- سرپرست مديريت شعب مازندران موسسه اعتباري ثامن نقش روساي شعب در پيشبرد اهداف ثامن را تعيين‌کننده دانست و بر ضرورت بهره گيري از بازاريابي اقليمي تأکيد کرد.

به گزارش سادس به نقل ازخبرهای بانکی، قربان اصغري آقمشهدي تمرکز و انگيزه را در انجام صحيح و متعهدانه وظائف سازماني بسيار مؤثر دانست و روساي شعب را به ايجاد فضايي مناسب و صميمانه براي همکاران دعوت کرد.

اصغري با اشاره به ظرفيت‌هاي بالا استان مازندران افزود: بايد از ظرفيت‌ها و فرصت‌ها حداکثر بهره‌برداري را کرده تا اهداف ثامن محقق شود.

معاون سرپرستي مديريت شعب مازندران دلايل ايجاد مطالبات را به ايجاد مطالبات قبل و بعد از اعطاي تسهيلات تقسيم‌بندي کرد و گفت: رعايت نشدن دستورالعمل‌هاي سازمان، نبود اعتبار سنجي دقيق، نقصان فرم‌هاي تسهيلاتي و هويتي، اخذ نکردن وثايق در چارچوب قوانين، پيگيري نبودن به‌موقع و اطلاع‌رساني نکردن مناسب به ضامنين دلايل ايجاد مطالبات قبل و پس از اعطاي تسهيلات است.

وي با عنوان اينکه از محل پرداخت تسهيلات بايد سود موسسه را تضمين شود، پرداخت تسهيلات کارشناسي شده موجب جلوگيري از مطالبات معوق و سودآوري موسسه دانست.

عارف اسلامي ديگر معاون سرپرستي مديريت شعب مازندران پيرامون اهميت تصميم‌گيري و نقش آن در مديريت شعب گفت و افزود: شناسايي مشکلات، برنامه‌ريزي براي رفع آن و تصميم‌گيري به‌موقع در تحقق اهداف ضروري است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *