کسب رتبه برتر کمیته پدافندغیرعامل توسط بانک توسعه تعاون

 

خبرهای بانکی- کمیته پدافندغیرعامل بانک توسعه تعاون به عنوان بانک برتردر شبکه بانکی انتخاب شد.

به گزارش سادس به نقل ازخبرهای بانکی، حجت الله مهدیان سرپرست بانک توسعه تعاون دراین جلسه ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم وکسب این مقام برتر افزود: با زحمات آقای درخشنده مدیرکل دفترمرکزی حراست و اعضاء کمیته، بانک توسعه تعاون توانسته است از لحاظ امنیتی گامهای موثر وکاربردی بردارد .

مهدیان با بیان اینکه دفاع در دو بعد نظامی و غیرنظامی تعریف می گردد خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک موسسه اقتصادی وظیفه دفاع از اموال مردم و همینطورحفظ اطلاعات مشتریان را به عهده داریم که دراین خصوص بانک توانسته است به خوبی عمل نماید .

وی درخصوص راه اندازی اداره امنیت اطلاعات افزود : با ایجاد زیرساختها و بسترهای لازم دربانک  پروژه امنیت اطلاعات دربانک پیاده سازی شده است ودراین مورد اتاق شبانه روزی جهت مدیریت امنیت اطلاعات راه اندازی گردیده است .

درادامه جلسه از فرزندان شهید محسن صفاری شعبه تره بار استان تهران ، سیدمهدی حسینی امورفناوری اطلاعات و ارتباطات و مصطفی موفق یامی اموربین الملل که تاریخ شهادت پدرشان مصادف با این ماه می باشد تقدیر شد .

گفتنی است از برگزیدگان مسابقه فرهنگی نیز با اهدای لوح، تقدیرشد و براین اساس استان اردبیل به دلیل تعداد شرکت کننده  در این مسابقات به عنوان استان برتر انتخاب گردید و از مسعود کردستانی مدیریت شعب و ناصرشهابی رئیس حراست استان اردبیل تجلیل به عمل آمدو براین اساس نفرات برتر دربخش مقاله نویسی به ترتیب سیدمحسن سجادی و توحید مصطفایی آگاه از استانهای اردبیل اول و دوم شدند و فاطمه جوانمردی ازاداره روابط عمومی رتبه سوم رااحرازکرد.

دربخشهای متفرقه شامل برنامه نویسی، محمد جواد ابراهیمی از استان ایلام به عنوان نفر برتر و عنوان اول راکسب کرد ، در بخش ماکت سازی مهدی قاسم رحمتی از دفتر مرکزی حراست نفردوم شد و در بخش کاریکاتور سیامک اسماعیلی از امورفن آوری اطلاعات و ارتباطات سوم شد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *