"ماده ۲۷" یک موضوع لاینحل برای ورزش شده است

"ماده ۲۷" یک موضوع لاینحل برای ورزش شده است

سادس/خوزستان نماینده بهبهان در سفر وزیر ورزش به این شهرستان، گفت ماده ۲۷ (واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی) یک موضوع لاینحل شده است و من از دولت قبل در حال پیگیری آن هستند اما بوروکراسی اداری بلای جان این مملکت است.

محمدد طلا مظلومی امروز یکم اردیبهشت ماه در نشست جمع بندی سفر وزیر ورزش به شهرستان بهبهان، اظهارکرد:  بهبهان در رشته هایی چون فوتبال، بسکتبال و هندبال ظرفیت دارد و توقعی در راستای حمایت و پشتیبانی از این رشته ها و همچنین ورزش همگانی وجود دارد زیرا افراد شاغل در این رشته ها از جان و دل مایه می گذارند تا ورزش در بهبهان احیا پیدا کند.

به گزارش سادس، وی افزود: در دولت سیزدهم تاکنون یک ریال هم به تیم های ورزشی بهبهان کمک نشده است. تیم فوتسال اهورای بهبهان در لیگ برتر بازی می کرد اما به دلیل عدم حمایت از غافله عقب ماند. بر این اساس سفر امروز وزیر روزنه و چشم اندازی به سوی آینده ایجاد کرده است و همه منتظر تصمیمات وزیر ورزش هستند.

نماینده مردم بهبهان گفت: امیدوارم سفر آقای سجادی به این جا مایه خیر و برکت برای ایران و استان خوزستان باشد.

وی افزود: متاسفانه از پروژه های راکد مانده سرقت صورت گرفته و از سالن و استخر خانواده ۹ میلیارد تومان سرفت شده است و وزیر ورزش باید چه مبلغی به ما کمک کند تا جبران این موضوع شود؟ تاکید می کنم ماده ۲۷ (واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی) یک موضوع لاینحل شده است و من از دولت قبل در حال پیگیری آن هستند اما بوروکراسی اداری بلای جان این مملکت است.

مظلومی بیان کرد: مجددا تاکید می کنم و از وزیر می خواهم تاریخی را برای موضوع ماده ۲۷ به ما اعلام کند. ما باید اوقات فراغت مردم را پر کنیم و از آن جا که در مقوله اشتغال مشکل داریم، حداقل جوان ما با حضور در اماکن ورزشی درگیر آسیب های اجتماعی چون اعتیاد، فرار از خانه و طلاق نشود. نمی دانم باید کجای دنیا برویم تا بتوانیم مشکل مربوط به ماده ۲۷ را حل کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *