دستگيري زمين خواران 350 ميلياردي در فارس

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: اعضاي باند هشت نفره اي كه به صورت غير قانوني اقدام به تصرف 32 هكتار از اراضي شيراز به ارزش 350 ميليارد ريال كرده بودند، توسط مأموران پليس آگاهي استان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار “احمد علي گودرزي”، بيان كرد: در پي وصول يك فقره پرونده زمين خواري از سوي مرجع قضائي به پليس آگاهي استان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وي ادامه داد: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد تعداد متهمان پرونده هشت نفر است كه به صورت باندي اقدام به تصرف غير قانوني 32 هكتار از اراضي يكي از مناطق شيراز كرده اند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: متهمان با تغيير كاربري هاي غيرقانوني و تفكيك هاي غيرمجاز، اراضي را به تعدادي از شهروندان به عنوان ملك مسكوني فروخته و پس از اخذ مبالغ هنگفت از آنان، متواري شدند.

گودرزي بيان كرد: با انجام اقدامات پليسي و تحقيقات بسيار گسترده هر هشت نفر از اعضاي اين باند شناسايي و در چند عمليات جداگانه دستگير شدند.

وي با بيان اينكه متهمان در تحقيقات تكميلي به جرم ارتكابي اقرار كردند، افزود: پس از تكميل پرونده، اعضاي اين باند به مرجع قضائي معرفي و از آن طريق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي استان فارس در پايان با بيان اينكه منابع طبيعي جزء سرمايه هاي ملي تلقي مي شوند و افراد فرصت طلب، حق سوء استفاده از اين موهبت الهي را ندارند، گفت: نيروي انتظامي با همکاري منابع طبيعي و دستگاه قضائي به صورت جدي با زمين خواران برخورد خواهد کرد تا عرصه براي سودجويان تنگ شود و شهروندان مي توانند هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمين خواري را به پليس اطلاع دهند تا برخوردهاي لازم با سودجويان صورت گيرد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *