ناامن شدن مرزهاي کشور براي تحرکات اشرار و برهم زنندگان نظم عمومي در سايه مجاهدت مرزبانان / پليس براي تامين امنيت، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته است

 فرمانده ناجا بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با بر هم زنندگان نظم و امنيت عمومي تاکید و تصریح کرد: با توجه به آمادگي و توان بالاي رزمي در مرزباني، مرزهاي شرقي کشور محيطي امن براي تحرک اشرار، گروه هاي معاند و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي نخواهد بود.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان ” نهبندان” و کارکنان هنگ مرزي اين شهرستان با تاکيد بر امنيت پايدار مرزهاي شرقي کشور، اظهارداشت: مردم شهرستان نهبندان، مردمي عزيز، شريف، سخت کوش و متدين هستند که هر چقدر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بتواند براي مردم اين منطقه سرمايه گذاري کند به نفع کشور خواهد بود.

وي با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به شهرستان نهبندان و مناطق محروم عنايت ويژه اي دارند، گفت: اگر بخواهيم توسعه، پيشرفت و آباداني را مدنظر داشته باشيم بايستي امنيت را به ارمغان بياوريم؛ به برکت خون شهيدان، هدايت هاي رهبر فرزانه انقلاب و ايستادگي نيروهاي مسلح خصوصاً مرزداران سخت کوش نيروي انتظامي، امنيت بسيار خوبي در کشور حاکم است.

فرمانده ناجا ادامه داد: ايران اسلامي در منطقه اي واقع شده که اطراف آن را ناامني فراگرفته و از سوي ديگر در سرتاسر دنيا گروه هاي تروريستي و تکفيري نيز در حال عمليات خرابکاري هستند؛ همچنين کشورهايي که خود را مهد تمدن و آزادي مي دانند درگير ناامني شده اند که اين نتيجه حمايت هاي آنها از گروهک هاي تروريستي است.

سردار اشتري به تعبير فرماندهي معظم کل قوا که کارکنان نيروي انتظامي را در زمره “مجاهدان في سبيل الله” توصيف کردند، اشاره و تصريح کرد: بايد به دريافت اين مدال از سوي معظم له، افتخار کنيم و آن را غنيمت  بشماريم.

وي، کار در نيروي انتظامي را سخت و دشوار دانست و ادامه داد: پليس جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا امنيت در کشور برقرار شود.

فرمانده ناجا در ادامه به پيشينه تاريخي شهرستان “نهبندان” اشاره کرد و گفت: تاريخي نه چندان دور در اين منطقه حاکي از شرارت هاي گروهک هاي تروريستي و اشرار بوده اما امروزه بحمدالله مرزهاي جمهوري اسلامي ايران، جزء امن ترين مناطق کشور است.

سردار اشتري، محروميت ها در شهرستان نهبندان را بسيار زياد برشمرد و گفت: توسعه زيرساخت هاي لازم در جهت رفع محروميت زدايي از اين شهرستان ضروري است که نيروي انتظامي نيز با برنامه ريزي هاي لازم و توسعه خانه هاي سازماني در اين شهرستان به دنبال ايجاد رفاه و تقويت معيشت کارکنان و خانواده آنها مي باشد.

اين مقام عالي انتظامي کشور ادامه داد: در سال هاي گذشته اقدامات خوبي در مرزهاي شرقي کشور صورت گرفته به گونه اي که بنيه دفاعي و عملياتي مرزها تقويت شده است؛ طي بازديد اخير، برنامه ريزي هاي لازم براي اختصاص تجهيزات الکترونيکي، اپتيکي، سلاح هاي به روز اعم از سبک و سنگين و نيز ادوات لازم براي مرزها پيش بيني خواهد شد.

فرمانده ناجا بيان کرد: در نظرسنجي هاي صورت گرفته، بيشترين ميزان مشارکت مردم در طرح هاي اجتماعي مربوط به استان خراسان جنوبي بوده و مردم اين استان بيشترين حمايت را از طرح هاي و برنامه هاي نيروي انتظامي داشته اند.

سردار اشتري در خاتمه تاکيد کرد: نيروي انتظامي به صورت قاطع با کساني که قصد بر هم زدن نظم و امنيت عمومي را دارند، برخورد خواهد کرد؛ همچنين با آمادگي و توان بالاي رزمي در مرزباني، مرزهاي شرقي کشور محيطي امن براي تحرک اشرار، گروه هاي معاند و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي نخواهد بود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *