اینزاگی: مشکل اینتر روحی است

اینزاگی: مشکل اینتر روحی است

سرمربی اینتر عنوان کرد تیمش به دلیل مشکلات روحی در چند دیدار اخیر افت داشته است.

به گزارش سادس، هفته ۳۰ سری A با برگزاری دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه جوزپه‌ مه‌آتزا برابر فیورنتینا به تساوی ۱ – ۱  رسید. در این بازی ابتدا لوکاس توریرا برای فیورنتینا گلزنی کرد و در ادامه دنزل دامفریس گل تساوی را به ثمر رساند.

پیش از این بازی اما تیم فوتبال ناپولی با نتیجه ۲ بر یک میهمانش اودینزه را از پیش رو برداشت.

به این ترتیب میلان توانست با ۶۶ امتیاز  و یک بازی بیشتر نسبت به اینتر بالاتر از ناپولی و اینتر در رده نخست باقی ماند و به همین دلیل شانس اینتر ۶۰ امتیازی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها برای قهرمانی کمرنگ شد.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر بعد از توقف تیمش در این دیدار گفت:  در نیمه اول به اندازه کافی کار نکردیم، تیمی مثل ما باید بهتر کار کند. بعد از استراحت، پیشرفت کردیم، شروع به خلق موقعیت های بیشتر کردیم و توانستیم گل بزنیم.

ما الان در بهترین وضعیت خود نیستیم، مشخصاً کسب هفت امتیاز در هفت بازی اخیر از نظر روحی به ما فشار آورده است.

فیورنتینا در نیمه اول بهتر بازی کرد، در نیمه دوم قوی تر بودیم. خوشحال نیستم چون خودمان کاری کرده ایم مردم از ما توقع بیشتری داشته باشند. تیم نسبت به  ابتدای فصل، احساس مسئولیت زیادی می کند. ما چند ماه عالی داشتیم ولی متاسفانه افت کردیم. می‌دانیم که برای بردن دوباره اسکودتو باید بیش‌تر تلاش کنیم و با این بازی‌ها به جایی نمی‌رسیم. ما در لحظه تعیین کننده فصل انرژی و بازیکنان اصلی خود را از دست دادیم اما این نباید بهانه باشد. واضح است که می‌توانیم بهتر بازی کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *