توخل: کاملا با شایستگی به این پیروزی رسیدیم

توخل: کاملا با شایستگی به این پیروزی رسیدیم

سرمربی چلسی از پیروزی تیمش برابر میدلزبورو به عنوان بردی قاطع و شایسته یاد کرد.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم فوتبال چلسی با دو گل میدلزبورو را شکست داد تا به عنوان اولین تیم راهی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شود.

در این دیدار روملو لوکاکو و حکیم زیاش برای آبی های لندن گلزنی کردند تا چلسی به نیمه نهایی برسد. در ادامه این مرحله از رقابت ها یکشنبه ۲۹ اسفند لیورپول با ناتینگهام فارست دسته یکی بازی خواهد کرد و منچسترسیتی به دیدار ساوتهمپتون خواهد رفت.

توماس توخل سرمربی چلسی بعد از این دیدار گفت:  ما از همان ابتدا متمرکز بودیم و موضوع را جدی گرفتیم. در لحظات تعیین کننده، ما مهارت خود را نشان دادیم و در اوایل بازی دو گل به ثمر رساندیم و به راحتی پیش افتادیم. در عین حال تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا از لحظات خطرناک جلوی دروازه خودی جلوگیری کنیم. من بسیار خوشحالم، پیروزی کاملا شایسته ای به دست آوردیم.

او درباره صعود تیمش در حالی که این باشگاه حواشی زیادی دارد، ادامه داد: ما خودمان را نسبت به وضعیت مالک تسلیم کرده ایم، چون کاری به آن نداریم. کاری از دست ما بر نمی آید اما مهم این است که نگرش درستی از خود نشان دادیم. این عالی است. اگر استعداد دارید، پس باید آن را نشان دهید. ما ایده خوبی از بازی برابر میدلزبورو و ساختار بازی حریف داشتیم و به خوبی توانستیم سازگار شویم.  این واقعیت که بچه ها ایده های خود را به شیوه ای منظم اجرا کردند، قابل توجه است،  

چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رئال مادرید برود. تحریم های انگلیس علیه مالک باشگاه چلسی باعث شده، این هواداران این تیم امکان تهیه بلیت برای تماشای دیدار برابر رئال را نداشته باشند.

توماس توخل ابراز امیدواری کرد که این مشکل حل شود تا تماشاگران تیمش بازی را از نزدیک تماشا کنند.

چلسی از زمانی که آبراموویچ باشگاه را برای فروش گذاشت، همه دیدارهای خود را برده است.

به گزارش سادس، از زمان باخت ۱-۰ مقابل منچسترسیتی، تیم توخل تنها یک بار شکست خورده است، آن هم در ضربات پنالتی به لیورپول در فینال جام اتحادیه. توخل در پاسخ به این سوال که چگونه او و تیمش توانستند تمرکز خود را در میان تمام مشکلات حفظ کنند، گفت: چلسی خیلی واضح است که از هر کارمند و از هر بازیکنی چه می‌خواهد و آن هم این است که نقش خود را تا حد امکان در بالاترین سطح بازی کنید، به آن عمل کنید و مسئولیت را بپذیرید. این چیزی است که در چلسی  به آن تاکید می‌شود و ذهنیت شما را  تغییر می‌دهد و بهترین‌ها را در شما به نمایش می‌گذارد، زیرا انجام این کار به صورت روزانه طبیعی است و این ذهنیت در طول سال ها و سال ها تثبیت شده است. به همین دلیل است که می‌توانیم متمرکز بمانیم و به نتایج خوبی به دست بیاوریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *