رکوردشکنی میلان بعد از پیروزی برابر کالیاری

رکوردشکنی میلان بعد از پیروزی برابر کالیاری

میلان برای اولین بار بعد از سال‌ها توانست در ۱۵ بازی پیاپی خارج از خانه در لیگ ایتالیا گلزنی کند.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا،  شنبه شب از هفته سی‌ام لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، تیم مدعی میلان به میهمانی‌ کالیاری‌ رفت و صاحب پیروزی یک بر صفر شد.  پیش از این بازی اینتر در ورزشگاه جوزپه‌ مه‌آتزا برابر فیورنتینا به تساوی ۱ – ۱  رسید. در این بازی ابتدا لوکاس توریرا برای فیورنتینا گلزنی کرد و در ادامه دنزل دامفریس گل تساوی را به ثمر رساند. به این ترتیب میلان توانست با ۶۶ امتیاز بالاتر از ناپولی و اینتر در رده نخست باقی ماند و به همین دلیل شانس اینتر ۶۰ امتیازی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برای قهرمانی کمرنگ شد. البته میلان نیست به اینتر یک بازی بیشتر انجام داده است. در ادامه این رقابت ها همچنین یکشنبه ۲۹ فروردین نیز رم و لاتزیو در داربی شهر رم برابر هم به میدان خواهند رفت.

میلان برای اولین بار از فصل ۱۹۶۷-۱۹۶۸ در ۱۵ بازی متوالی خارج از خانه سری آ به گل رسیده است. این یک گل بسیار ویژه بود، زیرا به این معنی است که روسونری در تمام ۱۵ بازی خارج از خانه خود در این فصل در سری آ موفق به گلزنی شده است. تنها یک بار پیش از این، میلان در فصل ۱۹۶۷-۱۹۶۸ به آن دست یافته بود.

همچنین به این معنی است که کالیاری در ۱۲ بازی متوالی خانگی در سری آ مقابل میلان دروازه خود را بسته نگه نداشته است.

میلان در دیدار بعدی خود باید ۱۴ فروردین بعد از بازیهای ملی در خانه به دیدار بولونیا برود و امیدوار است بعد از سالها بتواند از صدرنشینی خود دفاع کند و در نهایت عنوان قهرمانی در لیگ را به دست بیاورد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *