بلاتکلیفی والیبال خوزستان یک ساله شد؛ همچنان در حسرت روزهای طلایی دهه ۸۰ 

بلاتکلیفی والیبال خوزستان یک ساله شد؛ همچنان در حسرت روزهای طلایی دهه ۸۰ 

سادس/خوزستان هیات والیبال استان خوزستان از بیستم اسفند سال گذشته که دوره ریاست سعید شاهرخی به یاپان رسید، همچنان در انتظار برگزاری مجمع انتخابات است تا این رشته پرطرفدار در خوزستان رئیس خود را بشناسد.

از ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، افشین حیدری مدیرکل وقت اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در حکمی رمضان جمالپور را به عنوان سرپرست هیات والیبال منصوب کرد اما این پایان وضعیت نامشخص این رشته نبود، چرا که علی‌رغم فراخوان ثبت نام از کاندیداها برای ریاست این هیات، در حالی که برگزاری مجمع انتخابات به اوج حساسیت رقابتی رسیده بود و سعید شاهرخی، امیرمحمد پروین، چنگلوایی، رمضان جمالپور و جمال فتاحی آماده یک رقابت برای نشست روی صندلی ریاست هیات بودند، اداره‌کل ورزش و جوانان استان با یک پیامک از تعویق مجمع خبر داد.

به گزارش سادس، در ادامه نیز جمالپور به کار سرپرستی خود در این هیات تا آذرماه ادامه داد اما بعد از این‌که رییس هیات کشتی خوزستان استعفا داد، به یکباره مسئولان فدراسیون کشتی و اداره‌کل ورزش خوزستان تصمیم گرفتند، جمالپور را به عنوان سرپرست هیات والیبال استان انتخاب کنند تا والیبال خوزستان باز هم در مسیر بلاتکلیفی قرار بگیرد.

البته اداره کل ورزش و جوانان خوزستان عماد یاحقی از کارمندان این اداره‌کل را به سرپرستی هیات والیبال منصوب کرد و برای دومین بار فراخوان ثبت‌نام انتخابات منتشر کرد و این بار نیز سعید شاهرخی، امیرمحمد پروین، عزیز دانیالی، هاشمی و رضا ابراهیمی، کاندیدا شدند.

حالا در آستانه بلاتکلیفی یک سالگی هیات والیبال خوزستان هنوز هم برگزاری انتخابات در هاله‌ای از ابهام است و والیبالی ها همچنان در حسرت تکرار روزهای طلایی دهه ۸۰  این رشته ورزشی در سطح کشور قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *