درخواست نماینده اهر برای ارائه طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها به صحن مجلس

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: از هیات رئیسه مجلس انتظار داریم طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها را به صحن بیاورید.

به گزارش سادس، احمد محرم زاده یخفروزان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: اقدام نامشروع رژیم عربستان سعودی در کشتن مردم، جوانان و شیعیان را محکوم می کنم و از اقدام به موقع سپاه مقتدر برای درهم کوبیدن مخلان امنیت تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه از شورای عالی کار در خصوص افزایش مناسب حقوق و دستمزد کارگران تشکر می کرد و گفت: از هیات رئیسه مجلس انتظار داریم طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها را به صحن بیاورید و عدم پرداخت حقوق چهار ماهه کارکنان شرکت ها موجب رنجش نمایندگان شده است، خواهش می کنم وزارت نیرو و سایر وزارتخانه ها تمهیداتی بیندیشند.

نماینده اهر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمهیدات لازم برای خرید تضمینی سیب از منطقه ارسباران و ایجاد زمینه صادرات را شاهد نیستیم، انتظار داشتیم در پایان سال این کار ضروری انجام شود.

یخفروزان با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه از کمیسیون تلفیق بودجه برای حل آن خواستار اعتبار شد و گفت: اختصاص اعتبارات به سد هریس که ۳۰ هزار نفر از آب شرب و زراعت آن استفاده می کنند، افزایش اعتبار بزرگراه تبریز، اهر، هوران، بیله سوار از ضروریات شمال غرب کشور بوده و همچنین اجرای سد ایثار از ضروریات منطقه است و افزایش اعتبار تصفیه خانه شهر هریس که سال ها است نیمه تمام مانده مورد توجه قرار گیرد. همچنین افزایش اعتبار محوطه سازی و حصارکشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی از دیگر خواسته های مردم این منطقه است.

عضو کمیسیون عمران در پایان خواستار کمک به مردم ارسباران برای کاهش رنج آنها شد و بیان کرد: اشتغال زایی برای جوانان تحصیل کرده و… در دستورکار مسئولان قرار گیرد چرا که در این منطقه کارخانه های زیادی وجود ندارد و تعدادی که وجود دارد با تمام ظرفیت کار نمی کنند. از رئیس جمهور می خواهیم در اسرع وقت سفری به آذربایجان شرقی داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *