پانوچی: فوتبال ایتالیا از مدیران بی‌کفایت ضربه می‌خورد

پانوچی: فوتبال ایتالیا از مدیران بی‌کفایت ضربه می‌خورد

کریستین پانوچی مدافع سابق رم می‌گوید که ژوزه مورینیو همیشه می‌خواسته مربی جالوروسی باشد.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، کریستین پانوچی آخرین اسکودتوی تاریخ رم را در فصل ۰۱-۲۰۰۰ به دست آورد و پس از پایان دوران بازی خود مربی شده است. کریستین پانوچی درباره علاقه خود به رم و حضور در این تیم گفت: رم زیباترین زن نیست، اما کسی است که من عاشقش شدم. ما تیمی پر از بازیکنان خوب و باشخصیت مثل ساموئل، کافو و توتی را داشتیم. شخصیت تیمی و فردی برای رسیدن به نتایج خاص ضروری است. می‌توانستم زودتر به رم بروم، کارلو مازونه من را می‌خواست، اما هرگز مذاکره واقعی انجام نشد. رم یکی از بهترین مکان‌های دنیاست، من هنوز اینجا زندگی می‌کنم و هنوز عاشق هستم.

او درباره عملکرد ژوزه مورینیو در این تیم نیز گفت: رم باورنکردنی است و مورینیو همیشه به من گفته بود که می‌خواست اینجا مربیگری کند. خوشحالم که او آمد و از بازیکنان جوان زیادی استفاده کرد. رم آرزوهای همه طرفداران را به زودی برآورده می‌کند، من برای باشگاه‌های زیادی بازی کردم، اما هواداران رم واقعا باورنکردنی هستند.

او درباره افت لیگ ایتالیا نیز گفت: فوتبال ایتالیا به دلیل بی کفایتی برخی مدیران لیگ رقابتی ندارد. پائولو مالدینی یکی از معدود نمونه‌هایی از مدیران خوب در این فوتبال است، اما ما دیگر لیگ خوب و رقابتی نداریم. وقتی بعضی چیزها را می‌بینم عذاب می‌کشم. چیزی که من آموخته‌ام این است که مربیان بزرگ برای پیروزی به بازیکنان بزرگ نیاز دارند.

شاگردان مورینیو قبل از دیدار هفته بعد برابر ویتسه باید در سری A ایتالیا برابر اودینزه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *