دبیر: امیدوارم دولت به قول خود عمل کند / سالی دو سه میزبانی کشتی به خوزستان می‌هیم

دبیر: امیدوارم دولت به قول خود عمل کند / سالی دو سه میزبانی کشتی به خوزستان می‌هیم

سادس/خوزستان رئیس فدراسیون کشتی درباره دیدار با معاون اول رییس جمهور، گفت: آقای مخبر همیشه به کشتی لطف داشته است و روز گذشته هم قول هایی داد که امیدوارم دولت به قول خود عمل کند.

علیرضا دبیر در حاشیه چهل و دومین دوره رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در در جمع خبرنگاران اظهار کرد از دوستانمان در استان خوزستان که پذیرای این میزبانی بوده اند قدردانی می کنم. وقتی مسابقه در یک استان برگزار می‌شود قدرت مانور آن استان در آن بخش را تا یکی دو سال زیاد می کند و همچنین در گرایش نوجوانان به آن رشته و آمدن امکانات به آن استان تأثیرگذار باشد.

 به گزارش سادس وی ادامه داد: امروز با حضور در اهواز دیدارهایی با مسوولان استان داشتیم تا بتوانیم کشتی به ویژه کشتی فرنگی خوزستان را به جایگاهی که در حد نام استان خوزستان است برگردانیم که امیدوارم این اتفاق رقم بخورد که شروع آن نیز با میزبانی مسابقات است. 

رییس فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیرانی که مدال جهانی گرفته اند تقریبا در جام تختی حضور دارند و شاهد مسابقات خوبی هستیم. کشتی ایران باید خیلی بالا برود و باید زحمت بکشیم. در فرنگی دوم و در آزاد سوم دنیا هستیم و به این صورت نیست که بگوییم با یک سال به بالا می رسیم و باید کار کنیم و خیلی تلاش کنیم تا به آنچه حق کشور عزیزمان برسیم که این مهم با برنامه، پیگیری و تلاش شدنی است تا بتوانیم کشتی ایران را در فرنگی و آزاد به جایگاهش برگردانیم. 

دبیر درباره دغدغه های مالی اش در فدراسیون و دیدار با معاون اول رییس جمهور، عنوان کرد: آقای مخبر همیشه به کشتی لطف داشته است و روز گذشته هم قول هایی داد که امیدوارم دولت به قول خود عمل کند و ان شاالله با کمک دولت،  کشتی را به جایگاه اصلی اش در دنیا برسانیم. 

دبیر درباره کمک به هیات کشتی خوزستان نیز بیان کرد: برنامه ریزی اصلی را باید خود هیات خوزستان انجام دهد و ما نیز وظیفه داریم کمک کنیم و من در جلسات مختلفی که امروز در اهواز داشتم عنوان کردم که برای کمک به کشتی فرنگی و آزاد خوزستان خط قرمز نداریم و وظیفه همه مسوولان استان و کشور است که به خوزستان کمک کنند و هر آنچه در توان مان باشد را انجام می دهیم. 

وی تاکید کرد: قطعا برگزاری این مسابقات بین اللملی در اهواز نوید خوبی برای کشتی گیران خوزستانی است و من خیلی پیگیر بودم که مسابقات در اهواز باشد و ان شاءالله اولین دستاورد آن نیز این باشد که سالن 4 هزار و 500 نفری اهواز احداث شود. ضمن این که جا دارد از همکاری سازمان آب و برق خوزستان بابت برگزاری مسابقات در سالن گیت بوستان تشکر می کنم اما اگر کرونا نبود و تماشاگران می توانستند به سالن بیایند این سالن جوابگو بود. یک مسابقه کشوری دیگر نیز در مسجدسلیمان برگزار می شود. در نظر داریم سالی دو سه میزبانی به خوزستان بدهیم زیرا بدون تعارف کشتی فرنگی خوزستان یکی از قطب های کشتی فرنگی ایران است. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *