امیر غفور: قهرمان از پیش مشخص نیست/ در نیمه نهایی کار سختی داریم

امیر غفور: قهرمان از پیش مشخص نیست/ در نیمه نهایی کار سختی داریم

بازیکن تیم والیبال سپاهان اصفهان در مورد شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ گفت: نمی‌شود از الان در مورد قهرمانی صحبت کرد و بازی به بازی فکر می‌کنیم.

به گزارش سادس، تیم والیبال سپاهان اصفهان با پیروزی در دور رفت و برگشت یک چهارم نهایی والیبال به نیمه نهایی صعود کرد.

امیر غفور، بازیکن تیم سپاهان در مورد پیروزی مقابل پاس گرگان و صعود به نیمه‌نهایی لیگ گفت: قبل از هر چیزی به تیم پاس گرگان خسته نباشید و به کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. این تیم در سال اول حضورش شگفتی ساز بود و در پلی آف حاضر شد. امروز هم در دو ست اول فوق‌العاده کار کرد اما خوشحالم که ما با ذهنیت قوی بازی کردیم. مخصوصا در سرویس عملکرد خوبی داشتیم و از اولین مرحله پلی‌آف عبور کردیم. امیدوارم برای مرحله بعدی خود را به خوبی آماده کنیم چون مرحله سخت‌تری است.

او در مورد نیمه نهایی والیبال بیان کرد: دور بعدی با برنده تیم پیکان و شهرداری ارومیه بازی می‌کنیم و هر دو تیم قابل احترام با بازیکنان و کادر فنی خوب هستند. کار سختی داریم و امیدوارم در این یک هفته فاصله تا نیمه نهایی تمرینات خوبی انجام بدهیم، به خوبی ریکاوری کنیم و فرهاد  قائمی هم اضافه شود و به ما کمک کند تا با تیم کامل مقابل حریف خود قرار بگیریم.

غفور در مورد شانس سپاهان برای قهرمانی در لیگ گفت: نمی‌شود از الان در مورد قهرمانی صحبت کرد بازی به بازی به فکر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در مرحله بعد هم بازی خوبی انجام بدهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *