تداوم آلودگی هوای تهران در مناطق پرتردد

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی،وضعیت جوی استان تهران،آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و غبار محلی در مناطق صنعتی و پرتردد شهری پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سادس، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه (۳ تا ۵ اسفندماه) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت به دلیل پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه، در بعضی ساعات در نواحی پرتردد و صنعتی غبار محلی دور از انتظار نیست. 

برای روزهای جمعه و شنبه (۶ و ۷ اسفندماه) با ورود سامانه بارشی به استان آسمان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود و از امروز تا پنجشنبه روند افزایش تدریجی دما را خواهیم داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ فیروزکوه – امین آباد با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۴ اسفندماه) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی با بیشترین و کمترین دمای ۱۶ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین پنج‌شنبه(۵ اسفندماه) آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۷و ۹درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *