یک شمشیرباز اپه ایران قهرمانی نوجوانان آسیا را از دست داد

یک شمشیرباز اپه ایران قهرمانی نوجوانان آسیا را از دست داد

تست کرونای یکی از شمشیر بازان ایران در رده نوجوانان اسلحه اپه مثبت شد و حضور در مسابقات قهرمانی آسیای ازبکستان را از دست داد.

به گزارش سادس، تیم های ملی شمشیربازی نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امروز (سه‌شنبه) راهی ازبکستان می‌شوند. یکشنبه شب از نفرات اعزامی به مسابقات، تست کرونا گرفته شد و نتیجه سه نفر از شمشیربازان اسلحه اپه ( آریا فخریه کاشان، آرمین بابایی و امیر محمد میر شفیعی) مشکوک بود که دوباره روز گذشته از آنها تست کرونا گرفته شد. 

بر اساس نتیجه اعلام شده، تست آریا فخریه کاشان مثبت و تست دو نفر دیگر منفی بود. به این ترتیب در اسلحه اپه به جای اعزام چهار شمشیرباز نوجوان، سه شمشیرباز اعزام می شوند. این نگرانی وجود داشت که تیم ملی نوجوانان اپه حضور در مسابقات تیمی را از دست بدهد که اکنون با منفی شدن جواب تست دو نفر از ملی پوشان، ایران می‌تواند در جدول تیمی هم حضور داشته باشد.

 آرمین بابایی، محمد مبین کریمی، امیر محمد میرشفیعی در اسلحه اپه محمد سام ذوالقدری، مبین رضوی و نیما آقایی در اسلحه سابر و هانیه خوشخواهی و زهرا کارگر در اسلحه فلوره امروز راهی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا می‌شوند. 

تیم‌های جوانان هم در اسلحه های اپه، سابر و فلوره هفتم اسفند راهی ازبکستان خواهند شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *