بازگشت محمد فرح به صحنه رقابت

بازگشت محمد فرح به صحنه رقابت

محمد فرح قهرمان چند دوره جهان و المپیک پس از بهبودی از شکستگی پا، به صحنه رقابت باز خواهد گشت.

به گزارش سادس و به نقل از تایمز، این دونده انگلیسی ۳۸ ساله که در المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ دوی ۵ هزارمتر و ۱۰هزارمتر را به عنوان نفر اول به پایان رساند، در بازی های سال گذشته توکیو نتوانست به زمان مقدماتی مسابقات ۱۰ هزار متر برسد و از ژوئن دور از میادین بوده است. فرح پس از تلاش ناامیدکننده در مسابقات قهرمانی دو و میدانی بریتانیا در سال گذشته با سؤالاتی در مورد آینده خود و احتمال بازنشستگی روبرو شد اما مشتاقانه منتظر مسابقه لندن است که هفت بار تاکنون برنده شده است.

فرح گفت: من سخت کار کرده ام تا بعد از مصدومیتم به حالت اولیه برگردم و چند ماه دیگر تمرین سختی در پیش دارم، بنابراین خوب است که هدفی مانند حضور در ۱۰ هزار متر لندن داشته باشیم. من خاطرات خوبی از این رویداد دارم. هفت بار برنده آن شده ام و مسابقه در مرکز لندن چیزی است که هرگز نمی توانید از آن خسته شوید. جو در بین هزاران شرکت کننده همیشه فوق العاده است و من نمی توانم بیش از این منتظر باشم تا بخشی از آن رویداد باشم. 

فرح ۳۷ ساله در هر دو رویداد بازی های ۲۰۱۲ لندن و همچنین ۲۰۱۶ ریو طلا گرفت و امیدوار بود اولین ورزشکاری شود که در مسابقات المپیک سه بار قهرمان ۱۰ هزار متر می‌شود که این اتفاق رخ نداد.

او اخیرا اعلام کرد که می‌خواهد تمام موفقیت‌های خود در دوی پیست را فراموش کند و روی دوی جاده تمرکز کند. او شرایط فعلی خود را آرام‌تر از پیش می‌داند. او ابراز امیدواری کرد که در دوی جاده و ماراتن به اندازه دوی پیست موفق باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *