حضور مردم، ایران اسلامی را شکست ناپذیر کرده است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: این حمایت مردمی و حضور در همه صحنه ها، ایران اسلامی را شکست ناپذیر کرده است. ایران اسلامی مثل نگین در جهان می درخشد.

به گزارش سادس سردار قاسم رضایی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: انقلاب ما، انقلاب نور بود و تا رسیدن به صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولیعصر (عج) پایدار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه نسل های جدید امروز پرچمدار انقلاب اسلامی هستند، افزود: امروز ما در این راهپیمایی باشکوه، زن و مرد، پیر و جوان، کودک و … از همه نسل ها می بینیم و همه با شور در این جشن انقلابی مشارکت کردند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: این حمایت مردمی و حضور در همه صحنه ها ایران اسلامی را  شکست ناپذیر کرده است و ایران اسلامی مثل نگین در جهان می درخشد.

رضایی با بیان اینکه امروز نماد مقاومت اسلامی را در میدان آزادی و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن می بینیم، اظهارکرد: حقیقتا این مردم بصیر و انقلابی مایه افتخار هستند که وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس وی در پایان گفت: دنیا این حضور پرشور مردم را ببیند، این ملت بزرگ همه فتنه ها را خنثی می کند و امروز این حضور به معنی خنثی کردن فتنه های استکبار است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *