نفت‌مسجدسلیمان با یک کار جهادی در لیگ می‌ماند / فکری مربی ایده‌آلی است

نفت‌مسجدسلیمان با یک کار جهادی در لیگ می‌ماند / فکری مربی ایده‌آلی است

سادس/خوزستان بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به نظر من هر کسی که دغدغه مردم مسجدسلیمان را دارد باید پای کار بیاید و با یک کار جهادی کمک کند تا دلخوشی مردم آسیب نبیند و نفت در لیگ برتر بماند.

علیرضا دغاغله، در گفت‌وگو با سادس در خصوص عملکرد این تیم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر، اظهار کرد: نفت مسجدسلیمان آخرین تیمی بود که تمرینات خود را برای حضور در لیگ بیست و یکم آغاز کرد و فصل بدنسازی را از دست داده بودیم و شروع لیگ در چنین شرایطی سختی‌های خاص خود را داشت.

وی ادامه داد: علی‌رغم این شرایط، ابتدای لیگ بد کار نکردیم اما از آن‌جا که بدنسازی نداشتیم کم کم افت کردیم. ضمن اینکه در چند بازی نیز از نظر داوری ضربه خوردیم و حدود 9 امتیاز را به این صورت از دست دادیم. تیم در ادامه مسابقات نیم‌فصل اول کم‌ کم شکل گرفت و به نظرم آقای کمالوند سرمربی سابق تیم بسیار زحمت کشید که امیدوارم در ادامه مسیر کاری‌اش موفق باشد. به هر حال در نیم‌فصل نخست نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم و اکنون آقای فکری هدایت تیم را بر عهده دارد که امیدوارم با تفکر جدیدی که این سرمربی دارد نیم‌فصل دوم را بتوانیم خیلی بهتر شروع کنیم.

این بازیکن تیم  فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: متاسفانه نفت مسجدسلیمان در سال‌های اخیر فراز و نشیب داشته است و این نیز به عدم حمایت از تیم‌های نفتی خوزستان برمی‌گردد و این معضلی است که متاسفانه در روند نتیجه‌گیری تیم نفت مسجدسلیمان تاثیر بدی داشته است. همیشه تیم‌های نفتی آخرین‌ تیم‌هایی هستند که خود را برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کنند و همین باعث می‌شود که زمان زیادی را از دست بدهند.

وی بیان کرد: فکری واقعا مربی خوبی است و من برای اولین بار است که در کنار او کار می‌کنم. او از نظر اخلاقی و فنی مربی ایده‌آلی است و امیدوارم بتواند نفت‌مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کند.

دغاغله با بیان این‌که نفت مسجدسلیمان دلخوشی مردم این شهر است و مطمئنم که صد درصد در لیگ می‌مانیم،ادامه داد: حتما نیم‌فصل دوم را خوب آغاز خواهیم کرد. البته به نظر من هر کسی که دغدغه مردم مسجدسلیمان را دارد و از آن‌جا که تیم نفت تنها دلخوشی این مردم است باید پای کار بیاید و در واقع با یک کار جهادی کمک کند تا دلخوشی مردم آسیب نبیند و نفت در لیگ برتر بماند. حیف است که این تیم مردمی از بین برود زیرا مردم واقعا با این تیم زندگی می‌کنند.

وی همچنین درباره کیفیت لیگ در نیم‌فصل اول مسابقات نیز گفت: از آن‌جایی که سیستم بازی بیشتر مربیان ما دفاعی است و در ابتدا تلاش می‌کنند گل نخورند و به واسطه فرصت‌هایی که در بازی به دست می‌آورند به دروزاه حریفان نزدیک شوند، نیم‌فصل اول چندان پرگل نبود. به جز پنج تیم بالای جدول سایر تیم‌ها با تفکر دفاعی بازی می‌کنند و تقریبا سایر تیم‌ها در یک سطح ظاهر شده‌اند. به نظرم همین سبک دفاعی نیز مانع از به ثمر رسیدن گل‌های زیاد در نیم‌فصل اول شد و همین باعث می‌شود که تماشاگران فوتبال چندان جذابی را نبینند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *