قسم میخورم حتی یک نفر را بخاطر نگاه سیاسی عزل نکردم

سادس/گلستان مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به اینکه استفاده از جوانان، بانوان و همه سلایق سیاسی در دستور کار من بود، گفت: خدا را شاهد میگیرم که حتی یک نفر را بخاطر نگاه سیاسی اش عزل نکردم.

سید احسان گوهری راددر گفت و گو با سادس در حاشیه مراسم‌تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان‌گلستان با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که عمده عمرم را در مسیر تعلیم و تربیت گذراندم، اظهار کرد: آنچه در ذهن من و نگاه من مهم بود مدیریت و برنامه ریزی آموزش به عنوان نقطه اتصال تعلیم و تربیت است.

وی آگاهی از روشهای نوین تعلیم و تربیت را یک امر ضروری برای مدیریت در عرصه آموزش و پرورش دانست و افزود: به جهت ماهیت انسانی آن، مدیریت آموزش پرورش برخلاف آنچه از بیرون مشخص است بسیار سخت و چند بعدی است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان گلستان مهاجرت بی رویه به استان، تنوع قومی و مذهبی، عدم تناسب امکانات با رشد جمعیت و تراکم در برخی شهرها را از جمله موابغه های تاثیر گذار بر چالش های این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: هوش سرشار و سعی و تلاش دانش آموزان در کنار مشارکت خانواده آنها باعث شد تا عملکرد ما در حوزه های فرهنگی، پرورشی، آموزشی و .. در جایگاه مطلوبی قرار بگیرد.

گوهری راد با اشاره به اینکه بنده از مدیریت در روستاهای مراوه تپه و کارشناسی و آموزگاری تا مدیریت ها و معاونت های متعدد در ستاد را پشت سر گذراندم تا به جایگاه مدیرکلی رسیدم، ادامه داد: من با 31 سال تجربه وارد این مسند شدم و در همان بدو ورود با چالش های بزرگی از جمله سیلاب و بعدها کرونا رو به رو شدم.

وی با بیان اینکه در روز معارفه ام قول دادم از بانوان و جوانان در مدیریت ها استفاده کنم، تصریح کرد: پائین آمدن سن مدیران ارشد و میانی ستادی ما در استان در کنار استفاده 25 درصدی از بانوان در سطوح مدیریتی استان از جمله اقدامات بنده برای تحقق وعده هایم در روز معارفه بوده است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر اینکه در راستای وحدت اسلامی و بهره مندی از ظرفیت برادران و خواهران اهل سنت در مدیریت ها، برای نخستین تصدی مدیریت آموزش و پرورش در دو شهر کلاله و گنبدکاووس را به برادرانی شایسته از اهل سنت سپردیم که بعد از انقلاب اسلامی سابقه نداشت.

گوهری راد با اشاره به اینکه تمام تلاشم را کردم که از همه شایستگان سیاسی، اعم از همه گروهها و جناح ها در مدیریت استفاده کنم، افزود: هر چند به دلیل محدودیت ها در این امر خیلی موفق نبودم ولی خدا را گواه می‌گیریم که حتی یک نفر را به خاطر سلایق سیاسی معذول نکردم .

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *