بهترین‌های آسیا و المپیک در اردوی‌تیم‌ملی پارادو و میدانی در اهواز

بهترین‌های آسیا و المپیک در اردوی‌تیم‌ملی پارادو و میدانی در اهواز

سادس/خوزستان نایب‌رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان با اشاره به حضور ۳۰ ورزشکار از بهترین‌های آسیا و المپیک در اردوی تیم‌ملی پارادو و میدانی در اهواز، گفت: شرایط اردو با حمایت‌های ادارره کل ورزش و جوانان استان، خوب و ایده‌آل است.

زهرا کرم‌زاده در گفت‌وگو با سادس، اظهارکرد: اولین اردوی تیم‌ملی پارادو و میدانی جهت اعزام به مسابقات پاراآسیایی هانژو چین در خوزستان به میزبانی اهواز در حال برگزاری است. در این اردو بهترین‌های آسیا و المپیک حضور دارند و ورزشکاران با مربیان مجرب در این اردو در حال تمرین هستند.

وی بیان کرد: این اردو با حضور ۳۰ ورزشکار به سرمربیگری بهمن رضایی و همچنین حضور چهار مربی خانم و هفت مربی آقا در اهواز پیگیری می‌شود.

نایب‌رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان گفت: همچنین پنج ورزشکار خوزستانی به نام‌های امان‌الله پاپی، صادق بیت‌سیاح، هاشمیه متقیان، حنان کعب‌عمیر و الهام صالحی در این اردو هستند. خودم و آقای مهدی فارسی نیز به عنوان مربی در این اردو حاضر هستیم.

وی بیان کرد:‌ خوزستان سه دوره از اردوی آمادگی تیم‌ملی پارادو و میدانی را دی، بهمن و اسفندماه میزبانی می‌کند و زمان هر اردو نیز ۲۰ روز خواهد بود. شرایط اردوی در حال برگزاری با حمایت‌های ادارره کل ورزش و جوانان استان، خوب و ایده‌آل است.

کرم‌زاده در پایان عنوان کرد: امیدوارم باتوجه به رقابت‌هایی که در اردیبهشت‌ماه پیش‌رو داریم، خوزستانی‌ها با ثبت رکوردهای خوب بتوانند به لیست نفرات اعزامی به مسابقات پاراآسیایی هانژو چین اضافه شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *