ربیعی: تراکتور تیم قابل پیشرفتی است/ با داور بازی اختلاف نظر داشتم

ربیعی: تراکتور تیم قابل پیشرفتی است/ با داور بازی اختلاف نظر داشتم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تراکتور تیم قابل پیشرفتی است.

به گزارش سادس، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتور در ضربات پنالتی در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد:‌ در کمتر از ۲ هفته، این دو تیم با هم دو بازی خوب انجام دادند. به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها تلاش خوبی داشتند. در نیمه اول تراکتور بهتر از ما بازی کرد اما در ادامه تیم ما عملکرد بهتری داشت. ما  چند بازیکن خود را نداشتیم. ترکیب ما نسبت به بازی قبلی‌ای که مقابل تراکتور داشتیم، متقاوت بود. خوشحالم در این بازی به بازیکنانی بازی دادیم که جوان بودند و کیفیت خوبی از خودشان نشان دادند. این نویدبخش آینده خوبی برای مس رفسنجان است. ما در ضربات پنالتی هم خوب عمل کردیم. تیم تراکتور به خاطر سابقه‌ای که دارد برای من خیلی قابل احترام است. من تراکتور را قابل پیشرفت می‌بینم و در آینده آرزوی موفقیت برای این تیم می‌کنم.

او درباره عملکرد دروازه‌بان تیمش در ضربات پنالتی گفت: دروازه‌بان ما در پنالتی‌ گرفتن عملکرد خوبی دارد و تصمیم گرفتیم ایشان برای این ضربات وارد زمین شود. ما باید ۳ روز دیگر بازی داشته باشیم و تیم رقیب ما یک روز بیش‌تر استراحت دارد و احساس می‌کنم مقداری بی‌عدالتی شده است البته می‌دانیم سازمان لیگ تحت فشار است و می‌خواهد برنامه مسابقات پیش برود.

ربیعی افزود: ما در نیمه دوم مقابل تراکتور عملکرد خوبی داشتیم و تراکتور به عقب نشست. در نیمه دوم ما بیش‌تر مالک بازی بودیم و عملکرد بهتری داشتیم. یک صحنه‌ مشکوک وجود داشت اما من از صحنه خیلی دور بودم. داور بازی یکی از بهترین داوران ایران است. من در چند صحنه با داور بازی اختلاف نظر داشتم و داور می‌توانست در اخطار دادن به بازیکنان زمین عملکرد دیگری داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *