رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان درگاه اصلی برای حضور در المپیک ناشنوایان

رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان درگاه اصلی برای حضور در المپیک ناشنوایان

رییس انجمن کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان گفت: تنها کسانی مجوز حضور در المپیک ناشنوایان را کسب خواهند کرد که در رقابتهای انتخابی که فردا پنج شنبه در تاکستان برگزار می شود، حضور پیدا کنند.

علیرضا رضایی در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای شرکت در المپیک فردا پنچشنبه ۲۵ آذر در رده سنی بزرگسالان در تاکستان برگزار می شود تا تکلیف کشتی گیران اعزامی به المپیک با نظر کادر فنی مشخص شود.

وی گفت: رقابت های انتخابی درگاه اصلی برای شناسایی نفرات برتر جهت اعزام به المپیک برزیل است، بنابراین تمام کشتی گیران حتی آنهایی که در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه موفق به کسب مدال شدند باید در انتخابی شرکت کنند تا اردوی تیم ملی را در دو بخش آزاد و فرنگی بعد از پایان مسابقات زودتر تشکیل دهیم.

رضایی تعداد کشتی گیران اعزامی به المپیک ناشنوایان را ۸ وزن در آزاد و ۸ وزن در فرنگی عنوان کرد و افزود: هر چند طی ۲ سال گذشته کرونا بسیاری از برنامه های کشتی ناشنوایان را تحت شعاع قرار داد، اما الان شرایط راضی کننده است و با پتانسیل های خوبی که در کشتی ناشنوایان داریم، تلاش بر این است که بهترین عملکرد را در برزیل داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کشتی گیران ناشنوا در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه در دو بخش آزاد و فرنگی نایب قهرمان شدند، در حال حاضر که کرونا کاهش پیدا کرده و مشکلی برای برگزاری برنامه ها و اردوها نداریم، شرایط آماده سازی کشتی گیران برای المپیک بهتر از ترکیه خواهد بود.

وی در پایان پیرامون این پرسش که در چه اوزانی شرایط برای کسب مدال راضی کننده است، افزود: در اوزان ۵۷، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم پتانسیل های خوبی برای مدال آوری داریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *