بازیکن حرفه‌ای باید بالانس اردوی ملی و لیگ را رعایت کند

بازیکن حرفه‌ای باید بالانس اردوی ملی و لیگ را رعایت کند

سادس/اصفهان ملی پوش فوتبال بانوان سپاهان می‌گوید همزمانی اردوهای ملی و برگزاری لیگ یک پروسه حرفه‌ای برای بازیکنان است و بازیکنانی که حرفه‌ای رفتار می‌کنند، می‌توانند موفق باشند، با نگه داشتن بالانس بین این دو می‌توانیم عملکرد مناسب و مطلوبی داشته و رضایت مربیان را جلب کنیم.

هاجر دباغی در گفت وگو با سادس در خصوص بازی تیمش در مقابل همیاری از هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: همیاری ارومیه تیم ریشه‌دار و باتجربه‌ای است که تجربه چندساله در لیگ برتر بانوان دارد، هرچند این فصل تغییرات داشته اما از بازیکنان خوبی سود می‌برد که می‌توانند به تیم کمک کنند.

وی در خصوص بازی هفته گذشته تیمش در مقابل ملوان و برتری پرگل ۴ برصفر، گفت: ملوان تیم بسیار خوبی است و در مجموع بازی خوب و جذابی به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول سعی کردیم برای محک زدن آن‌ها توپ را در نیمه زمین ملوان نگه داریم و بازی با نتیجه یک برصفر به پایان رسید، اما در نیمه دوم با توجه به شناخت خوبی که از این تیم به دست آوردیم حملات بیشتری روی دروازه آن‌ها انجام دادیم و در پایان به نتیجه دلخواهی که مدنظرمان بود، رسیدیم و پیروز میدان شدیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان وضعیت تیمش را خوب ارزیابی کرد و افزود: بازیکنان ما چند سالی است که در کنار هم بازی می‌کنند و شناخت خوبی از سبک بازی یکدیگر داریم، این فصل نیز بازیکنان خوب و باکیفیتی به تیم اضافه شدند که آن‌ها نیز توانستند جایگاه خود را در تیم پیدا کنند و با توجه به تمریناتی که انجام می‌دهیم هفته به هفته روند رو به رشدی را سپری می‌کنیم و اگر برخی اتفاقات را کنار بگذاریم خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم.

وی در خصوص بازگشت مجدد بیان محمودی و هدایت تیم سپاهان، گفت: باتوجه به اینکه پیش از این هم سرمربی تیم بودند و شناخت کامل از بازیکنان داشتند، تجربه دو فصل قبل کمک زیادی به ایشان کرد تا سریع‌تر تفکرات خود را به تیم منتقل کنند و تمرینات خوبی داشته باشیم.

ملی پوش فوتبال بانوان سپاهان در ارتباط با همزمانی اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان و برگزاری مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: هر دو پروژه اردوهای ملی و مسابقات را با احتیاط طی می‌کنیم، این یک پروسه حرفه‌ای برای بازیکنان است و بازیکنانی که حرفه‌ای رفتار می‌کنند، می‌توانند موفق باشند. باید بتوانیم زمان کافی برای ریکاوری بین مسابقات لیگ و اردوهای ملی برقرار کنیم تا در هر دو عملکرد مناسب و مطلوبی داشته باشیم و بتوانیم رضایت مربیان را جلب کنیم.

دباغی خاطرنشان کرد: خوشختانه برای هر اردو کادر فنی و مریم ایراندوست- سرمربی تیم ملی اهداف و برنامه‌های خاصی دارند و تا جایی که امکان داشته سعی کردیم به اهداف هر اردو برسیم، تمامی اردوها هدفمند است و این مسئله به آماده شدن تیم ملی کمک می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *