گروسی: باید از توانایی‌های رمضانی استفاده شود/ دانشگر باید بفهمد در چه تیمی بازی می‌کند

گروسی: باید از توانایی‌های رمضانی استفاده شود/ دانشگر باید بفهمد در چه تیمی بازی می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید باید با محمد دانشگر برخوردی شود که بفهمد در چه تیمی بازی می‌کند.

محسن گروسی در گفت‌وگو با سادس، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: با یکی دو هفته نمی‌شود درباره استقلال مجیدی صحبت کرد اما این تیم شاداب‌تر شده است و باید دید در آینده چه پیش می‌آید. در این چند بازی که فرهاد مجیدی به استقلال آمده، تاثیرات مثبت زیادی داشته است. البته محمود فکری زحمت زیادی برای استقلال کشیده است و این امتیازاتی که استقلال جمع کرده است، به خاطر محمود فکری بوده است اما کار به جایی کشیده می‌شود که امکان ادامه دادن وجود ندارد. امیدوارم مجیدی روند صعودی خوبی در استقلال ایجاد کند و آبی‌ها را به موفقیت برساند.

او در خصوص نقل و انتقالات تیم استقلال و جذب آرمان رمضانی اظهار کرد: آرمان رمضانی در گذشته نشان داده است جزو مهاجمان خوب است. بازی کردن در تیم‌های بزرگ سخت است و این هنر مربی است که از توانایی‌های یک بازیکن استفاده کند. امیدوارم فرهاد مجیدی از توانایی این بازیکن استفاده کند. به نظر من استقلال باید در پست هافبک و دفاع به فکر جذب بازیکن باشد تا بتواند خلاء‌های موجود را پر کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص حواشی محمد دانشگر و وضعیت او در تیم گفت: باید از محمد دانشگر استفاده شود. البته کارهای او اصلا قشنگ نیست و باید با او برخورد شود. نباید در استقلال بازیکن سالاری باشد و باید یک راه‌حلی پیدا شود که هم دانشگر بفهمد اشتباه کرده است و هم استقلال از او استفاده کند. اینکه بخواهیم راحت از او بگذریم و او را از تیم جدا کنیم، فکر می‌کنم باشگاه است که ضرر می‌کند. باید یک سری تنبیهات مثل تنبیه‌های مالی در نظر گرفته شود تا فرد بداند که در چه باشگاهی بازی می‌کند.

او در پایان گفت: استقلال همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است. نام استقلال برای رقیبان همیشه مساله‌ساز بوده است. این جدول، جدول واقعی نیست و از هفته بیست و سوم لیگ می‌شود فهمید چه تیمی مدعی است. استقلال و چند تیم دیگر جزو مدعیان هستند و با لغزش یک تیم، جدول زیر و رو می‌شود. یکی از کارهایی که مجیدی انجام داده، آوردن مربیان باتجربه‌ای است که سال‌ها در لیگ برتر کار کردند. من فکر می‌کنم مجیدی با این روند بتواند عملکرد خوبی از خودش نشان دهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *