مقام آوری دوچرخه سوار محروم در مسابقه رسمی یک رشته دیگر!

مقام آوری  دوچرخه سوار محروم در مسابقه رسمی یک رشته دیگر!

یک دوچرخه سوار که به دلیل دوپینگ در دوران محرومیت به سر می برد، در مسابقه یک رشته دیگر شرکت کرده و حتی مقام هم آورده است.

به گزارش سادس، هیات ترای اتلون استان آذربایجان شرقی مسابقه  اسکای رانینگ(دوی کوهستان) برگزار کرد.  در خبر اعلام برگزاری این مسابقه عنوان شد که این رقابت با همکاری هیات های کوهنوردی  و دو ومیدانی برگزار شده است و در پایان هم حکم قهرمانی، گواهی حضور و جوایز نقدی به نفرات اول تا ششم پرداخت شده است.
نکته مهم این است که رحیم امامی نفر سوم این مسابقات با وجود محرومیت، در این مسابقات شرکت کرده است. امامی که از دوچرخه سواران شناخته شده ایران است، در سال ۲۰۱۶ محروم شد.
اتحادیه جهانی دوچرخه سواری این ورزشکار را به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ  به مدت ۷ سال و ۶ ماه محروم کرده است و امامی تا سال ۲۰۲۴ در محرومیت به سر می برد.
امامی در مسابقات اسکای رانینگ سوم شده و حتی نتیجه مسابقات و عکس این ورزشکار روی سکوی قهرمانی نیز در کانال خبری و سایت فدراسیون ترای اتلون نیز منتشر شده است.
حضور این ورزشکار در یک مسابقه رسمی رشته دیگر جای سوال دارد که چطور مسئولان  اجازه شرکت در مسابقه را به او داده اند و مشخص نیست از محرومیت او اطلاع داشته اند یا نه.

نتیجه مسابقات در سایت فدراسیون ترای اتلون

انتهای پیام
 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *